termin Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-E36-M3-Evo-Convertible-/190914169279?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c735f09bf 3,5 timer igjen, og current bid er 1550. Såklart kan noen sitte med høy maximum bid, samt at det var lite info på bilen på auksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 scam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Virker litt useriøst, men om en vil ha en billig E36 M3 så kan en jo bare ta noen telefoner til typen som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Synes det er helt topp.. E46, E92 M3 må begynne og komme lengre ned også. Helt sykt drøye priser i dette landet.. ENIG !! E46 m3 , syk pris til GAMMAL bil å være ... koster 100 000 i sverige for samma bil ... hurra for norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44065201 Er dette veldig billig eller er det bare utrolig dumt å kjøpe gammel 7'serie med sekser som har gått nesten 300.000, vurderer nesten å se på den selv om det ikke er for dumt. kjøpte den jeg vakke ille stand igrunn, hel og greit utseende, noe småplukk, men generelt ok til alderen å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ok, skulle dra og se i stad, men jeg droppet pga jeg ble for usikker. Så ut som en veldig pen bil egentlig, men bildene var for lite detaljerte. Gratulerer med kjøp iallefall. Hørt mye bra om 728 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ok, skulle dra og se i stad, men jeg droppet pga jeg ble for usikker. Så ut som en veldig pen bil egentlig, men bildene var for lite detaljerte. Gratulerer med kjøp iallefall. Hørt mye bra om 728 .. håper nå jeg blir fornøyd ivaffall, min første 7'r, har alltid likt e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 håper nå jeg blir fornøyd ivaffall, min første 7'r, har alltid likt e38 Så mye biler du har da !! mulig å få lånt den pressa hjemme hos deg som lager penger ??? janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Så mye biler du har da !! mulig å få lånt den pressa hjemme hos deg som lager penger ??? Dårlig med presse her (bortsett fra hydraulisk til foring/lagerbytte)Er da i det minste billige biler (alle 4 har "bare" kosta meg 110k ca +alt jeg har gjort seff, mange her som kjører dyrere biler enn det. Men blir å selge cab'n nå (ekke helt sikker på pris) Bruke turbobilen litt mer på sommeren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Dårlig med presse her (bortsett fra hydraulisk til foring/lagerbytte) Er da i det minste billige biler (alle 4 har "bare" kosta meg 110k ca +alt jeg har gjort seff, mange her som kjører dyrere biler enn det. Men blir å selge cab'n nå (ekke helt sikker på pris) Bruke turbobilen litt mer på sommeren heller. Hehe hvor jobber du da ? Gratulerer med 7 serie, du får si ifra om du skal til fredrikstad og råne med en av bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe hvor jobber du da ? Gratulerer med 7 serie, du får si ifra om du skal til fredrikstad og råne med en av bilene dine er bare en trikker råner ikke så mye rundt lenger hehe vi får slutte å spamme tråden her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Følge med Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40608047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Litt kjedelig at den mangler navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Mangler også noe særdeles vesentlig; xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå