Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nei, det er faktisk ikke det om man skal sette det på spissen. :)

 

e81 (og e82/e88) ble lansert samtidig som e87 facelift, så den har de samme oppgraderingene, men siden den ikke fantes før dette, så er det igrunn en førsteutgave.

 

e81 ble faktisk aldri faceliftet, da den forsvant ut av produksjon grunnet F21 når e82 og e88 fikk sin facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pirkepirke. Så faktisk ikke at det var en e81, men da stoler jeg på deg. Så bare fangerne var facelift *facelift e87*. Da er det iallefall en fin pris, for e81 er mye finere enn e87. Eneste som er finere enn den igjen er e82  :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina D3 til 250.000, ca. 50.000-kroner-ish mindre enn nest rimeligste bil til salgs:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44506960

 

 

Kunne tenkt meg en sånn en. Virker som en bra mix av ekslusivitet/fornuft/sportslighet.

Er jo bare en 320d med litt mere futt i motor og alpina emblemet.

Blir produsert av bmw og kommer nesten ferdig og klar til alpina fabrikken! Hvor de kun fikser interiør/dekor.

De er Ikke som med andre alpina biler, hvor blokka blir bytta og det meste blir forbedret.

http://www.alpina-archive.com/?page_id=168&nmt=D3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet sikkert bedre enn meg, men trodde de hadde en 123d motor som hadde blitt fiklet med.

Spiller egentlig ingen rolle hvor "ekte" den er; i alt av biltester jeg har så har de fått enormt bra kritikk.

 

EDIT: Glem det jeg skrev i første linje! Så ikke at du hadde vedlagt link (pga. dine linker i signatur). Du har rett. Men det spiller fortsatt ingen rolle for meg, sluttresultatet ser jo ut til å være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...