Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Virkelig en hel og pen bil, kunne kosta på seg noen bedre bilder i dagslys forøvrig :) Airbag på passasjer siden er ganske vanlig om ikke standard på facelift versjoner. Lurer også på hva ZE edition betyr. Dette er så vidt jeg kan se en Excecutive versjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZD edition står egentlig for Zentrale Deutchland, din har også samme kode på utstyrslista Fredrik.

 

Hva nå det enn betyr, har jeg ingen greie på.

Sier du det, har jeg aldri hørt om før :) Kan det bety at det er en bil med tyske spesifikasjoner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er veldig pen. Er det noen på forumet her som eier den?

Det er veldig sjelden man finner airbag på passasjer siden på en E34. Og digg interiør er det også i den :)

 

Se på linken: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46024094

Den var fin! Frister noe så sinnsykt, men det passer ikke å eie tre biler pga. mye reise fremover! Håper den blir kjøpt og ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E34en er lagt ut i E34 Biler til salgs-delen. Virkelig lekker bil, om den står over helga skal jeg vurdere den.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=2132&page=2&year_to=1998&make=749&sort=0&ref=fas&finnkode=44188980

den burde det vel gå an og få skambillig, ligge ute en god stund, og mye rust for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en sen 94 mod, og jeg har ikke airbag på passasjer siden. Når kom facelift utgaven Fredrik 90??Men uansett, virker som en pen og ryddig bil.

Facelift kom med 4/1994 modellen, enkelt å se da bilen har breifront. Har sett 94 modeller uten breifronten men disse er da produsert før April måned eller sent i 1993 og det er slik det ser ut når det gjelder din bil da du ikke har breifront :)

Dette er min E34 med breifront, produsert 11.05.94 og med airbag på passasjer siden :)

post-47692-0-72717100-1389119499_thumb.j

Edit!: Ser nå at din bil er produsert 26.04.1993 så det forklarer at du ikke har breifront, du har forøvrig de mer aerodynamiske speilene som kom på 93 modellen :) Men sen 94 var vel å ta litt i når den er tidlig 93 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da har jeg blingset. Og jeg har gått rundt å sagt 94 til kompis gjengen. Aner ikke hvorfor egentlig, og hvor jeg har fått det fra tro:/

Da er det ikke så rart at jeg verken har airbag på passasjer siden eller bred front, litt synd i grunn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da har jeg blingset. Og jeg har gått rundt å sagt 94 til kompis gjengen. Aner ikke hvorfor egentlig, og hvor jeg har fått det fra tro:/

Da er det ikke så rart at jeg verken har airbag på passasjer siden eller bred front, litt synd i grunn:(

Er en smal sak å bygge om til breifront, men synes begge frontene er meget fine jeg ;) Fort gjort å blingse litt, men om selgern har sagt til deg at det er en 94 modell så tror jeg at jeg iallfall hadde sagt ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...