Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det spørs helt hva man er ute etter.. hvis man gjør mye selv og synes det er greit å ha en M5 med litt skavanker, så kan den være billig..

Problemet er at det er ingenting som heter en billig M5. Den er dyr uansett, du kan bare velge om du vil betale alt nå, eller senere...

Og så har du jo poenget med at uansett hvor mye du bruker på bilen, er det til syvende og sist et "halvt ihjelkjørt lurveeksemplar du har påkosta"

hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg, og skulle jeg funnet en m5 for å ha ei godstund hadde jeg lagt mye mer penger i det, enn feks denne, men for å hatt en liten stund og håpet på å tjene litt/ ikke tape noe særlig - ja, da kunne jeg sett på denne som et alternativ;)

Alt i alt er jeg nok enig i dine synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting å tenke på med gamle biler er at når rusten først har kommet, så kan du sandblåse, sveise og stå i så mye du vil...den kommer igjen...og igjen...og igjen.

Så det er virkelig vits i å finne det beste utgangspunktet du kan. Hadde tatt en ærlig orginal bil over en "restaurert" en any day..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er noen større feil utenom det som er nevnt i annonsen så må jo dette regnes som et realt kupp. Et strøkent eksemplar går vel for ca. 140-160.000,-.

Det stemmer ikke helt, med mindre du befinner deg i 2006.

Jeg følger med på prisene til M5 ganske godt, og de touringene som står til 140k blir aldri solgt. De fleste går for 90-120k et sted, og det er helt fine biler. Så 70k er billig, men ikke kupp.

M5 har jo hatt en syk prisutvikling. For ti år siden kostet de 170-200k som fine varebiler, og har ikke sunket mye siden. Så absolutt en fin modell å eie hvis man er livredd for verditap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting å tenke på med gamle biler er at når rusten først har kommet, så kan du sandblåse, sveise og stå i så mye du vil...den kommer igjen...og igjen...og igjen.

Så det er virkelig vits i å finne det beste utgangspunktet du kan. Hadde tatt en ærlig orginal bil over en "restaurert" en any day..

jeg er så enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...