Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det var billig, jeg noterer meg er meget sjeldent interiør og originalt BMW Sound system (som tydligvis har blitt oppgradert i senere tid)

Rødt interiør er faktisk småkult i E34 :)

 

Hadde jeg ikke hatt min,hadde jeg kjøpt momentant,nettopp pga interiøret.;).

Gørrkult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den blir vel herjebil for en 17 åring tenker jeg, veldig synd :( Har aldri sett E34 med rødt interiør i Norge før så dette er en av svært få, at det i tillegg er en manuell 535I gjør jo bilen enda bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den blir vel herjebil for en 17 åring tenker jeg, veldig synd :( Har aldri sett E34 med rødt interiør i Norge før så dette er en av svært få, at det i tillegg er en manuell 535I gjør jo bilen enda bedre :)

 

Denne må jo noen redde!!

Men kan nok desverre ende sånn.Tenk den dønn original med nyrenset interiør og diverse pleininger i lakk Fredrik,da hadde vi kost oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jo noen redde!!

Men kan nok desverre ende sånn.Tenk den dønn original med nyrenset interiør og diverse pleininger i lakk Fredrik,da hadde vi kost oss :)

Ja vi skulle kjøpt den sammen Jan, felles E34 prosjekt :P Men når jeg en gang i fremtiden får meg sikkelig garasje og god plass så kommer jeg til å kjøpe biler som dette for å sette dem i stand og selge igjen. Slike biler fortjener å bli reddet og gjort i stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat av meg hadde en grå 535 med manuelt gir. Artig bil. Gikk ca likt som 728'n jag hadde.

Da må det ha vært noe galt med den 535en, disse skal gjøre 0-100 på 7,6 sekunder og ha en toppfart på 229 km/t. En 728I gjør i beste fall 0-100 på 8,7 sekunder og topper 228 km/t hvis manuell og dobbelvanos versjonen (280 nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det ha vært noe galt med den 535en, disse skal gjøre 0-100 på 7,6 sekunder og ha en toppfart på 229 km/t. En 728I gjør i beste fall 0-100 på 8,7 sekunder og topper 228 km/t hvis manuell og dobbelvanos versjonen (280 nm)

Det første jeg tenkte når jeg leste dette :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...