scoot Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Kjipt å ikke ha noen hundretusen til overs ser jeg, en 8-serie er og blir en sommerbil jeg MÅ ha en gang.
Robin L Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 så sliten ut innvendig egentlig. noe rart med rattet og ja.
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Hvor godt holdt er en bil der man ikke gidder å støvsuge innvendig før salg? Nei takk..
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 egentlig enig... Skal man først selge en bil til mer enn 10k er det ganske greit å få den vasket og støvsugd innvendig.. Hater annonser der folk ikke har fjerna colaflasker eller tømt askebegeret..
scoot Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Verdens enkleste triks for å bli oppfattet som en seriøs selger er jo og ikke ta bilder av en møkkete bil - og vaske den innvendig/utvendig før noen kommer og ser på den
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 At bilen er ren og pen er litt avhengig av været...Men de gangene jeg skal selge en bil så vasker jeg den og parkerern i garasjen og lar den stå... Det slår aldri feil at noe galt skjer når man skal selge bilen... Senest nå..Tenkte på å selge sjuern siden jeg var lysten på noe nytt og at den var i god stand... Plutselig over natta kom problemene... Tenkte å selge jaguaren og kjøpe noe mer sporty til sommern = masse problemer over natta.. Nedtur...
aplet86 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33954701
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Trist å høre om det wicky, vi har jo våre uenigheter men begge er vi glade i gamle biler med interessante motoriseringer. Hva har skjedd med BMW`en og Jaguaren? Håper det ikke blir for dyrt.
Anders92 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 At bilen er ren og pen er litt avhengig av været...Men de gangene jeg skal selge en bil så vasker jeg den og parkerern i garasjen og lar den stå... Det slår aldri feil at noe galt skjer når man skal selge bilen... Senest nå..Tenkte på å selge sjuern siden jeg var lysten på noe nytt og at den var i god stand... Plutselig over natta kom problemene... Tenkte å selge jaguaren og kjøpe noe mer sporty til sommern = masse problemer over natta.. Nedtur... Bilen har følelser den og. Føler seg nok sviket Jeg har alltid hatt det helt motsatt.. Fått de fleste feil rett etter kjøpet av bil eller mc. Og når jeg selger og har videre kontakt med neste eier er det feilfritt. Litt drit for meg som legger alle pengene og tiden i det, igrunn! Ikke tolk den feil! Noen små skavanker utvendig. Men ellers som ny! Prisen kan diskuters noe! (Jeg som selger for morfaren min) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33540642
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33830727 hehe, friskt skrevet..
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Bilen er nylig EU-Godkjent, altså i teknisk god stand. Bare sånne dritt feil som må fikses Førersetet er slitt der du plasserer ræva. Nå har vindusheisene klikket helt. Takluka står åpen og vil ikke lukkes, det samme gjør vindet forran på høyre side forran. DEt er også kommet en ripe nede på høyre side midt på bilen. Kan muligens rubbes vekk. Setter derfor ned bilen til 70 000. Kom å hent den. Ja det er ting som må gjøres med bilen for den prisen! Folk uten penger kan drite å dra!!! Ring heller.. Ikke send sms.. Sms er for pyser hahaha...
Joher Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33954701 Haha.. Du har misforstått denne tråden... Det der er ikke noe kupp....
Peak Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Ring heller.. Ikke send sms.. Sms er for pyser Hahahaha ! Forstår at han ikke vil ha SMS, kan virke useriøst, men pyyyser a gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå