Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

At bilen er ren og pen er litt avhengig av været...Men de gangene jeg skal selge en bil så vasker jeg den og parkerern i garasjen og lar den stå... Det slår aldri feil at noe galt skjer når man skal selge bilen... Senest nå..Tenkte på å selge sjuern siden jeg var lysten på noe nytt og at den var i god stand... Plutselig over natta kom problemene... Tenkte å selge jaguaren og kjøpe noe mer sporty til sommern = masse problemer over natta.. Nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bilen er ren og pen er litt avhengig av været...Men de gangene jeg skal selge en bil så vasker jeg den og parkerern i garasjen og lar den stå... Det slår aldri feil at noe galt skjer når man skal selge bilen... Senest nå..Tenkte på å selge sjuern siden jeg var lysten på noe nytt og at den var i god stand... Plutselig over natta kom problemene... Tenkte å selge jaguaren og kjøpe noe mer sporty til sommern = masse problemer over natta.. Nedtur...

Bilen har følelser den og. Føler seg nok sviket ;)

Jeg har alltid hatt det helt motsatt.. Fått de fleste feil rett etter kjøpet av bil eller mc. Og når jeg selger og har videre kontakt med neste eier er det feilfritt. Litt drit for meg som legger alle pengene og tiden i det, igrunn! :lol: Ikke tolk den feil!

Noen små skavanker utvendig. Men ellers som ny! Prisen kan diskuters noe! (Jeg som selger for morfaren min)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33540642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nylig EU-Godkjent, altså i teknisk god stand. Bare sånne dritt feil som må fikses

Førersetet er slitt der du plasserer ræva.

Nå har vindusheisene klikket helt. Takluka står åpen og vil ikke lukkes, det samme gjør vindet forran på høyre side forran. DEt er også kommet en ripe nede på høyre side midt på bilen. Kan muligens rubbes vekk.

Setter derfor ned bilen til 70 000. Kom å hent den.

Ja det er ting som må gjøres med bilen for den prisen!

Folk uten penger kan drite å dra!!!

Ring heller.. Ikke send sms.. Sms er for pyser

hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...