Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jetta'n som står på vinterlagring la jeg om på i januar :P Håper å få lagt om på Cab'en i helga dersom snøen smelter fra veiene :) Reiser bort i påska så satser på at når jeg kommer hjem igjen så er det sommerhjul føre :)

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
etter påske for meg da jeg skal på fjellet da.. Kunne sikkert kjørt med sommerdekk på fjellet siden det er quattro :D

tja.. spørsmålet er vel heller hvordan du da kommer ned igjen. bremseegenskapene med sommerdekk på snø har jeg av erfaring lært at kanskje ikke er allverdens.

Skulle jeg kjørt på fjellet så hadde nok vinterhjula stått på, men nå er jeg så heldig at jeg blir kartleser, med noe brunt i hånda i stedet for kart siden vi vet hvor vi skal. :mrgreen:

Har klart meg fint de gangene jeg har vært der oppe med sommerdekk. Det har oftest vært blanding av snø,slaps, grus og gjørme i påsketiden :)

Skrevet

Vinter hjul hva er det? :lol: Siden caben står parkert om vintern så trenger den ikke vinterhjul.

Audien bytter jeg på når jeg går lei stål felgene :cry:

Skrevet
Jetta'n som står på vinterlagring la jeg om på i januar :P Håper å få lagt om på Cab'en i helga dersom snøen smelter fra veiene :) Reiser bort i påska så satser på at når jeg kommer hjem igjen så er det sommerhjul føre :)

litt spesiell prioritering.. :P gammle jettan på vinterlagring, mens den fine bmw caben brukes om vinteren :P hehe

Skrevet

Blir vel neste uke tenker jeg.

Sikkert mer grep på snø på sommerhjul enn de utspinte knallharde vinterhjula uansett :roll:

Skrevet

Til mandagen. Lurte på å sette de på istad, men med feber er all fysisk aktivitet et sant slit. Er som å ha gymtime igjen når jeg bare ska fra sofaen og til badet eller kjøkkenet. Haha :P

Skrevet

Synes det nærmest er obligatorisk å vaske og shine litt når man har lagt om til sommerdekk... Etter en lang og bedriten vinter er det liksom da man husker hvor fin bilen kan være. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...