Mexos Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Jetta'n som står på vinterlagring la jeg om på i januar Håper å få lagt om på Cab'en i helga dersom snøen smelter fra veiene Reiser bort i påska så satser på at når jeg kommer hjem igjen så er det sommerhjul føre
Ellingsen B. Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 etter påske for meg da jeg skal på fjellet da.. Kunne sikkert kjørt med sommerdekk på fjellet siden det er quattro tja.. spørsmålet er vel heller hvordan du da kommer ned igjen. bremseegenskapene med sommerdekk på snø har jeg av erfaring lært at kanskje ikke er allverdens. Skulle jeg kjørt på fjellet så hadde nok vinterhjula stått på, men nå er jeg så heldig at jeg blir kartleser, med noe brunt i hånda i stedet for kart siden vi vet hvor vi skal. Har klart meg fint de gangene jeg har vært der oppe med sommerdekk. Det har oftest vært blanding av snø,slaps, grus og gjørme i påsketiden
Kjennern Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Vinter hjul hva er det? Siden caben står parkert om vintern så trenger den ikke vinterhjul. Audien bytter jeg på når jeg går lei stål felgene
jon///M Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Jetta'n som står på vinterlagring la jeg om på i januar Håper å få lagt om på Cab'en i helga dersom snøen smelter fra veiene Reiser bort i påska så satser på at når jeg kommer hjem igjen så er det sommerhjul føre litt spesiell prioritering.. gammle jettan på vinterlagring, mens den fine bmw caben brukes om vinteren hehe
Springsteen Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Tenker det blir med et smil i løpet av 2 uker. Så får vi håpe at snøen er ferdig for i år
Lars89 Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Blir vel neste uke tenker jeg. Sikkert mer grep på snø på sommerhjul enn de utspinte knallharde vinterhjula uansett
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Neste helg skal jeg smekke på sommerhjulene. Så sant alt går etter planen...
awt Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Jeg har ikke sommerhjul. Håper det blir noen på meg i påsken.
SofaKingFresh Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Til mandagen. Lurte på å sette de på istad, men med feber er all fysisk aktivitet et sant slit. Er som å ha gymtime igjen når jeg bare ska fra sofaen og til badet eller kjøkkenet. Haha
316 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Synes det nærmest er obligatorisk å vaske og shine litt når man har lagt om til sommerdekk... Etter en lang og bedriten vinter er det liksom da man husker hvor fin bilen kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå