codex Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Smurfen : vask bilen din! skamme deg skulle du!
Smurfen Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 = ((.... får vel gjøre det snart da har en del skjønnetsfeil da... rust i hjulbuen, lakk som flasser på frontfanger og litt på bakfanger og spoiler (forrige eier som har feila på lakking O.o) med mer hvis bilen lever ut sommeren skal den freshes opp... men nå skal jeg bare fikse understell og gjøre den super og kjøre med
Yngvejos Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg greide ikke å vente lenger, så nå har jeg akuratt lagt om til sommerdekk.
Scampi Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Frister å legge om nå i helga, men litt usikker på hvordan det blir på Hamar med sommerdekk i påska.
codex Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Jeg har også lyst ganske kjapt.. men føler at sommefelgene ikke fortjener dette føret med alt grus og slaps.. får vell veeente litt til...
S.Arnesen Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Vurderer å bytte nå, men vet ikke om det kanskje er mulighet for glatte veier på morningen når jeg drar på jobb :S
S.Arnesen Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Vurderer å bytte nå, men vet ikke om det kanskje er mulighet for glatte veier på morningen når jeg drar på jobb :S Da var hjula på Dæven som de bråker i forhold til vinterdekkene.. hehe for ikke å snakke om sporinga...
Oderschvank Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Bytta aldri til vinterdekk da den har stått parkert i oppvarmet garasje døgnet rundt de siste månedene Står bare å godgjør seg til våren kommer nå
flobben Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 jeg er i hverfall veldig glad for at vinterhjula fortsatt står på, snør jo som bare f.. i oslo. I tillegg så er det jo noen pluss grader så et sant lite helvetes føre.
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg skulle egentlig bytte om i går, men ettersom jeg hørte det skulle komme litt snø i natt valgte jeg å droppe.. og godt var det.. 10cm utenfor... Fysj!
flobben Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 ja.... litt skuffende med det hvite som faller ned, men er vel egentlig forventet. Våt er den også, parkerte bilen i garasjen til far, og nå ser det ut som et svømmebasseng der inne. Tror jeg må ut å skuffe vann før han kommer tilbake, ellers så tror jeg det blir lagt ut bil på dødsbo i morgen tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå