Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

= ((....

får vel gjøre det snart da :P har en del skjønnetsfeil da... rust i hjulbuen, lakk som flasser på frontfanger og litt på bakfanger og spoiler (forrige eier som har feila på lakking O.o) med mer :P hvis bilen lever ut sommeren skal den freshes opp... men nå skal jeg bare fikse understell og gjøre den super og kjøre med

Skrevet

Jeg har også lyst ganske kjapt.. men føler at sommefelgene ikke fortjener dette føret :P med alt grus og slaps.. får vell veeente litt til... :(

Skrevet

Vurderer å bytte nå, men vet ikke om det kanskje er mulighet for glatte veier på morningen når jeg drar på jobb :S

Skrevet
Vurderer å bytte nå, men vet ikke om det kanskje er mulighet for glatte veier på morningen når jeg drar på jobb :S

Da var hjula på :D

Dæven som de bråker i forhold til vinterdekkene.. hehe for ikke å snakke om sporinga...

Skrevet

jeg er i hverfall veldig glad for at vinterhjula fortsatt står på, snør jo som bare f.. i oslo.

I tillegg så er det jo noen pluss grader så et sant lite helvetes føre.

Skrevet

Jeg skulle egentlig bytte om i går, men ettersom jeg hørte det skulle komme litt snø i natt valgte jeg å droppe.. og godt var det.. 10cm utenfor... Fysj!

Skrevet

ja.... litt skuffende med det hvite som faller ned, men er vel egentlig forventet.

Våt er den også, parkerte bilen i garasjen til far, og nå ser det ut som et svømmebasseng der inne. Tror jeg må ut å skuffe vann før han kommer tilbake, ellers så tror jeg det blir lagt ut bil på dødsbo i morgen tidlig 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...