Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommer dekka kom på Audien for to dager siden, da var jeg møkk lei av å kjøre på piggdekk og grimme alufelger fra bilen var ny! Dessuten så er det nå bart fra hovedveien, gjennom byggefeltet og opp baken til huset :)

På BMWen så drøyer jeg det nok til slik at jeg har en bil å bruke de morgenene og kveldene de skulle fryse på, kjører også på piggfri med fine felger så da gjør det ikke noe å drøyan litt :)

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har en bil nummer to stående med 4X4 og piggdekk, så det blir nok rimelig snart tror jeg.

Bare sånn litt lei kjipe 16" originale felger på sykkeldekk nå.. streetmeet om litt over to uker og.

Skrevet

huff.. mine har ikke ankommet ennå eller så var planen å sette de på denne uken. Ble lovet å få de før påske så neste helg kanskje.

Ellers så er det kanskje fortsatt litt tidlig egentlig, med tanke på at jeg må ha bil til jobb, og snøen fortsatt befinner seg i store mengder utenfor vinduet.

Skrevet
etter påske for meg da jeg skal på fjellet da.. Kunne sikkert kjørt med sommerdekk på fjellet siden det er quattro :D

tja.. spørsmålet er vel heller hvordan du da kommer ned igjen. bremseegenskapene med sommerdekk på snø har jeg av erfaring lært at kanskje ikke er allverdens.

Skulle jeg kjørt på fjellet så hadde nok vinterhjula stått på, men nå er jeg så heldig at jeg blir kartleser, med noe brunt i hånda i stedet for kart siden vi vet hvor vi skal. :mrgreen:

Skrevet

Sommerhjula har stått på begge bilene siden de ble parkert, men ingen av de blir tatt ut før siste uka i april..

Fortsatt endel salt og grus som ligger i veibanene ennå, og det er ikke bra for bilen =;

Skrevet

Så fort jeg får de fra England. Ankom visst Norge i går og blir sendt videre til meg i dag. :D! Ser for meg torsdag eller fredag i neste ikke... Hvis det ikke blir før lørdag blir det hvertfall en lang fredag ( :lol: )

Skrevet

Onsdag neste uke , den 24/3. Har aldri prøvd bilen med sommerhjul så det skal bli gøy ja. Da blir det råning :)

Skrevet
Onsdag neste uke , den 24/3. Har aldri prøvd bilen med sommerhjul så det skal bli gøy ja. Da blir det råning :)

Blir vel en bitteliten tur på meg også, aldri prøvd med noe annet enn orginale hjul... Spent på hvor høy bilen blir uten senk. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...