Gå til innhold

noen som skal til Strømstad på skjærtorsdag?

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tviler på at han eier noe som er så "fint"

+1

Har ikke han bare noen gamle turbodiesel skranglekasser da! De skulle vist gå noe helt sinnsykt påsto han da, samtidig som de var mye mer sportslige enn en E46 coupe :roll:

bilen til wiik er turbodiesel det ja, er helt sykt azz, 125hk på 1750kg gjør unna 0-100 på 3,9, er farlig sprekt :applause: ja kjøreegenskapene tilsvarer en dtm-bil, det må vi jo ikke glemme :roll: please, spar deg og din familie for skammen ved å være så dum, dette blir flaut for meg, for ikke å snakke om deg/dine :shock:

Legg fra det fjortis språket å oppfør deg som folk flest! Og ikke tenk på familien min og hva de tenker, tror du heller brude ha nok med deg selv! Det er jo åpenbart at du sliter med ett eller annet, for god i hue har du aldri vært å det er noe alle her inne vet! Så det eneste du oppnår er å bli sett på som en tulling og idiot som ingen gidder å ta seriøst. Men for all del, det er jo gøy at det jeg sier til deg treffer da, er jo i grunn det som er meningen.

Når det gjelder bildene over her så er jo det i grunnen at aldri så lite blink-skudd! Tenker de fikk litt kuttskader etter det fallet der, var mye knust glass de falt på :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...