Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Hva med z4 frisør bilen da? :D Jeg tror ALLE Som kjører de er homser :D:lol:

Er ikke det Z3 da? (nå får jeg juling av nissen)

Forøvrig synes jeg den røde Frode la ut her oppe var helt nydelig. Har alltid ønsket meg en 850i, da jeg synes det er noe av det peneste BMW har produsert, men jeg har litt problemer med å rettferdiggjøre innvisteringen siden den er både tyngre og treigere (?) enn E34'en min. :-k når det er sakt skal jeg sikkert få det til etterhvert. ;)

PS: Kjærringa sier jeg er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Tror jeg fikk det inntrykket av 8-serien på tidlig 90-tallet, så burde kanskje skrevet: Hvordan eierne SÅ ut. Det er helt klart skikkelige entusiaster som kjører disse bilene i dag, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Form forran funksjon vettu. Gutta her bryr seg ikke om hvor jævlig det er å kjøre så lenge bilen har rett stuk! Om det innebærer at bilen blir hengende på de hvite feltene i fotgjengersoner eller kumlokk, at dekka voldtar hjulbuer og innerskjermer eller vrenger seg av felgene i bønn om nåde, eller at 99,99% av de som snur seg etter bilen synes det ser latterlig ut, det kan de ikke bry seg om. Ikke så lenge stuket er rett.

Så du må kline til med Svart@Leckern og ta et par runder av fjærene, kjøpe 5 cm spacere og gå ned 5 hakk på dekkbredden. Da blir det perfekt...? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...