haakon85 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Den svarte 240Z'n var bare grisedeilig! Hadde ikke sagt neitakk til en slik med en S-motor i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 følte dette her passet bra inn savner sol og varme og bimmern på skilter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 (mer her: http://seriouswheels.com/cars/1970-1979 ... 0Z-S30.htm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 OMG! Dette får meg til å angre på at jeg solgte 850'en og ikke senket den mer!!! Er den static (eller hva det nå heter)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 OMG! Dette får meg til å angre på at jeg solgte 850'en og ikke senket den mer!!!http://farm7.staticflickr.com/6144/6202 ... 66f2_b.jpg Er den static (eller hva det nå heter)? Den var det ja, men senken foran er photoshop. Bak hadde den høyden som på bildet, men senkesettet gjorde den ikke lav nok foran. Var veldig lite ifra og kappe en halv runde på fjærene for for å få denne høyden Men lot være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det ble nettopp kult med Mini Cooper ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det ble nettopp kult med Mini Cooper ^ +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 StanceNation la ut PPF E30 : 1-Serie ble forresten også nettopp kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Den 1-seriern var råtøff! Og ikke minst så ser det fremdeles ut som om det går ann å kjøre den, til tross for senk, grove hjul og vell heftig camber bak. Et stort pluss for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 digga miniene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Den 1-serien er perfekt, og jeg som ikke liker de som er 3/5dørs Her er resten bildene av minien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå