ZhilleN Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Kan ikke akkurat kalle det der snadder men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Burde vel egentlig postets under "snapshot of the day" ikke "snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hva er galt med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 mener nå iallefall at jaguaren passer inn her, kunne kanskje vært bedre bilde osv, men bilen i seg selv passer godt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hva er galt med dem? Er ikke noe gale med dem, ikke missforstå. Det er flott biler, men jeg for min del syns ikke at jaggen og bimmeren er snadder - litt utenom det vanlige - for øyet til mannfolk med bein i nesa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 jaggen er noe utenom det vanlige...hvor ofte ser du en slik en med felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Jeg syns begge to passer fint inn her jeg.. Litt avbrekk fra alle asfaltspiserne er godt en gang i blant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hva er galt med dem? Det er ikke to E36er med alt for smale dekk ift felgene og så er det visst heller ingen klistremerker på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Har vi begynt å poste våres egne biler her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hva er galt med dem? Det er ikke to E36er med alt for smale dekk ift felgene og så er det visst heller ingen klistremerker på de.. Problemet er vel ikke hvilke type bil det er, men at de ikke passet til hva som er ment i denne tråden. Ref; trådstarter i 1.innlegg intet annet enn stanceworks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Har vi begynt å poste våres egne biler her inne? Jeg syns det er litt kleint når folk poster bilder av egen bil i denne tråden. Passer den inn her, er det garantert noen som poster bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Vi kan poste bilder av alle typer biler, så lenge de er modifiserte til en viss grad tenker jeg vi kan si. Både stance, staggered, race, bagged, Pro Touring, rat...alt som gjerne hever øyenbryna litt mer enn dagligdagse biler. Så går vi over til bilder: Noen fra Oslo Motorshow 2010, fine eksempler på race, bagged og Pro Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Vi kan poste bilder av alle typer biler, så lenge de er modifiserte til en viss grad tenker jeg vi kan si. Både stance, staggered, race, bagged, Pro Touring, rat...alt som gjerne hever øyenbryna litt mer enn dagligdagse biler.Så går vi over til bilder: Noen fra Oslo Motorshow 2010, fine eksempler på race, bagged og Pro Touring Denne er det DynoPerformance her inne så har bygget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Synes den her er fin,den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå