Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

hva er galt med dem?

Det er ikke to E36er med alt for smale dekk ift felgene og så er det visst heller ingen klistremerker på de.. :P

Problemet er vel ikke hvilke type bil det er, men at de ikke passet til hva som er ment i denne tråden.

Ref; trådstarter i 1.innlegg

intet annet enn stanceworks :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi begynt å poste våres egne biler her inne?

Jeg syns det er litt kleint når folk poster bilder av egen bil i denne tråden. Passer den inn her, er det garantert noen som poster bilder av den :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan poste bilder av alle typer biler, så lenge de er modifiserte til en viss grad tenker jeg vi kan si. Både stance, staggered, race, bagged, Pro Touring, rat...alt som gjerne hever øyenbryna litt mer enn dagligdagse biler.

Så går vi over til bilder: Noen fra Oslo Motorshow 2010, fine eksempler på race, bagged og Pro Touring ;):)

kfojd3ce3x008ge9p3hc.jpg

vy0n87fdem8b89qomccl.jpg

bm3k5lq0oatc919i00ef.jpg

zikvwayuu1y3umvwx3yx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan poste bilder av alle typer biler, så lenge de er modifiserte til en viss grad tenker jeg vi kan si. Både stance, staggered, race, bagged, Pro Touring, rat...alt som gjerne hever øyenbryna litt mer enn dagligdagse biler.

Så går vi over til bilder: Noen fra Oslo Motorshow 2010, fine eksempler på race, bagged og Pro Touring ;):)

kfojd3ce3x008ge9p3hc.jpg

Denne er det DynoPerformance her inne så har bygget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...