Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Så, det du sier er at du ikke liker original M-tech + carbonleppe fordi det ser ut som japsestyling, og du liker ikke original M-tech fordi det ser ut som alt annet. 

Hvis du ikke liker M-tech fra BMW er det kanskje best å gå tilbake til Merceforumet...  :-k

-

15210401087_17cce59c29_h.jpg

IMG_9600ECsmer_zpsa2a07029.jpg

IMG_9522Esm2er_zps7a9596a2.jpg

15120533859_c0b99bcda6_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte stasjonsvogna så ut som en overstyla japse med alt for lavt stylingkit.... Og den sølvfarga femmern ligna på 90% av andre femmere på stanceworks...

når jeg blar i mellom sidene her så ser jeg du klager på nesten hvert eneste bildet som blir lagt ut :P hva er greia? haha

jelly much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er bare senk med grønn stripe...Men eiern kjenner vel noen "høyt oppe i bmw-markedsavd for styla biler" og de deler den på nett som gjør at folk TROR den er megafeit etc....

Hva var så sykt med den?

Så....en senka femmer medbreie hjul, som alle andres, gir frysninger? Jaja....da så...

Rar stylingkit på den...

Den sorte stasjonsvogna så ut som en overstyla japse med alt for lavt stylingkit.... Og den sølvfarga femmern ligna på 90% av andre femmere på stanceworks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...du må ha ett lite spennende liv as... Siste par sidene har det ikke vært noen særlig fine biler, og da er det jo helt ålreit å si sin mening?

Så absolutt ikke, det er ikke lov å uttre sin mening noen plass.

Mey øy gidd å vær litt mer olreit, sist jeg så, heter ikke denne topicen "wicky rakker ned på alt han ikke har" eller "wicky's nedrakkings tråd"

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...