Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Barnesete i fremsetet og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Så....en senka femmer medbreie hjul, som alle andres, gir frysninger? Jaja....da så... OEM+ er som regel det som er penest. Og nei, den er ikke som alle andres... Skulebollen, MagnusHN og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Den sorte stasjonsvogna så ut som en overstyla japse med alt for lavt stylingkit.... Og den sølvfarga femmern ligna på 90% av andre femmere på stanceworks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Var da fælt så negativ stemning da, og jeg tror aldri jeg har sett en annen E39en med 13" breie bakfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Så, det du sier er at du ikke liker original M-tech + carbonleppe fordi det ser ut som japsestyling, og du liker ikke original M-tech fordi det ser ut som alt annet. Hvis du ikke liker M-tech fra BMW er det kanskje best å gå tilbake til Merceforumet... - Freakshow, Kristiansan'årn, Evenol og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hvis du ikke liker M-tech fra BMW er det kanskje best å gå tilbake til Merceforumet... Jeg får vel legge ut ett bilde av en sportstaxi så blir kanskje Wicky glad igjen Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Den sorte stasjonsvogna så ut som en overstyla japse med alt for lavt stylingkit.... Og den sølvfarga femmern ligna på 90% av andre femmere på stanceworks... når jeg blar i mellom sidene her så ser jeg du klager på nesten hvert eneste bildet som blir lagt ut hva er greia? haha jelly much? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 tror dere misforstår....Men mange av dere er sånn "oi han har senka gammal bmw han mååå være GUD" Er lov å være selektiv på ting man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Nei er bare senk med grønn stripe...Men eiern kjenner vel noen "høyt oppe i bmw-markedsavd for styla biler" og de deler den på nett som gjør at folk TROR den er megafeit etc.... Hva var så sykt med den? Så....en senka femmer medbreie hjul, som alle andres, gir frysninger? Jaja....da så... Rar stylingkit på den... Den sorte stasjonsvogna så ut som en overstyla japse med alt for lavt stylingkit.... Og den sølvfarga femmern ligna på 90% av andre femmere på stanceworks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 huff...du må ha ett lite spennende liv as... Siste par sidene har det ikke vært noen særlig fine biler, og da er det jo helt ålreit å si sin mening? Shattered, Fredrik 90, Andreas Osland og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 huff...du må ha ett lite spennende liv as... Siste par sidene har det ikke vært noen særlig fine biler, og da er det jo helt ålreit å si sin mening? Så absolutt ikke, det er ikke lov å uttre sin mening noen plass. Mey øy gidd å vær litt mer olreit, sist jeg så, heter ikke denne topicen "wicky rakker ned på alt han ikke har" eller "wicky's nedrakkings tråd" ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 tråden heter heller ikke " la oss klage på wicky sin smak"-tråd... men dette var siste innlegg om denne saken. Min type snadder. Freakshow og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Poenget er vel at man ikke trenger å kommentere noe hver gang man ikke liker det. Blir fort dårlig stemning. Nå skal ikke jeg kverulere mer heller... - wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Var da fælt så negativ stemning da, og jeg tror aldri jeg har sett en annen E39en med 13" breie bakfelger Du vet Wicky hater på alt som ikke er mb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ikke får å lage enda mer dårlig stemning men wicky klager på min E39, også legger hun en nærmest vanlig s211 med amg front, heslig folie og sikkert noen billige felger som eg heller ikke liker.. Takk lov for at smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå