LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Er lenge siden siste oppdatering, så får nesten legge ut noen bilder av bilen med sommersko Motoren er pr. dags dato ikke montert da jeg venter på svar fra BT ang. motorbytte. Ris og ros mottas med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Bilen din har blitt veldig lekker. Elegant og gjennomført! Shadowline ville gjort prikken over i'en, men det er jo selvsagt en prioriteringssak. Er bildene tatt i år? Jeg fikk nemlig fryktelig høststemning når jeg ser de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det er vi to om saltkjelen! i tillegg til shadowline, så ville jeg sota blinklyset på siden litt, så det ikke synes så tydelig mine er helt svarte, og står sånnsett i stil til lister rundt hele bilen, speilene, og det kommende svarte taket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Takk for det gutter! Har vurdert shadowline, men syns bilen blir så monoton og anonym. I tillegg så er det veldig mange som kjører den stilen. Syns blåfargen kler chromlister, men din , Tzunami, kler shadowline veldig godt Bildene er tatt tidlig i år, men har ikke fått redigert de før nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Pent lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Denne var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Pent lasse! Denne var nydelig! Takk så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Photoshoot utenfor briggen? Nabolaget mitt dette. Skikkelig flott E39, og jeg synes den kler krom rundt vinduene og i grillen. Passer fint sammen med denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Photoshoot utenfor briggen? Nabolaget mitt dette.Skikkelig flott E39, og jeg synes den kler krom rundt vinduene og i grillen. Passer fint sammen med denne fargen. Jepp jepp! "Brask" er en flott båt, så jeg måtte nesten ha noen bilder med den Jeg bor rett forbi Mathopen skole, bor du lenger oppe med Haakonsvern eller? Takk for det, bra noen er enig med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Jeg bor rett forbi Mathopen skole, bor du lenger oppe med Haakonsvern eller? Bor nærmere senteret. (Beste vestkant ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe.. Er det du som kjører den E39´en med en frontfanger som flasser veldig? Nydelig den E92´en din! Har ikke sett deg cruise med den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Satan meg fin den der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Satan meg fin den der altså Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Meget pen bil du har! bare lakkering av speilene nå, så blir den enda mer strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Meget pen bil du, og den kler absolutt chrome pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå