Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det ;) Nei tror ikke det er lik i Norge i alle fall. Men har sett noen både i Tyskland og England. Både roadster og coupe.

Den er vel matt eller satin eller hva man kaller det. Ebay er tingen vettu :)

Nå er bilen striglet og klar til Concourse d`Elegance med BMWCCN Rogaland i morgen.

339643_10150353480730856_532740855_10191284_3469053_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takktakk. Er jo vask som gjelder da. Så jeg kunne jo ha vært slurvete. Men nå er i alle fall seteskinnene rene og pene :lol:

Fordel med liten kupé og bagasjerom.

Fikk ikke tid til mer enn 11 bilder. Så ikke det store herfra akkurat. Kun noen oversiktsbilder. Var med som dommer og så på slutten kom regnet for fullt. Så da jeg fikk tid til bildetagning så hadde så mange reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hehe. Takktakk. Er jo vask som gjelder da. Så jeg kunne jo ha vært slurvete. Men nå er i alle fall seteskinnene rene og pene :lol:

Fordel med liten kupé og bagasjerom.

Fikk ikke tid til mer enn 11 bilder. Så ikke det store herfra akkurat. Kun noen oversiktsbilder. Var med som dommer og så på slutten kom regnet for fullt. Så da jeg fikk tid til bildetagning så hadde så mange reist.

Får gratulere med første plass da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Der jeg lagrer den er det heldigvis "Adgang Forbudt" på vinterstid. Men igjen litt kjipt å låse den bort slik også. Skulle gjerne hatt lagringsplass slik at jeg kunne gjort litt på den i løpet av mørketiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...