[space] Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 ser jo godt ut dette Stig Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 takker Petter. Og blir enda bedre i morgen. Da får den forhåpentligvis bakkekontakt. Og så er det et par deler til i postgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Sånn da var den kommet litt lenger ned mot moder jord. Gikk som smurt og ble ikke noe særlig stivere å kjøre. Meget fornøyd. Forskjell mellom original M-Tech og H&R bakfjær: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Dette var bare helt sinnsykt lekkert. Utrolig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Ja ble virkelig fornøyd med høyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Flott høyde, men stusser på bakfjærene. De ser jo veldig like høye ut, noe som skulle tilsi at H&R-fjærene er mykere..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Ja du sier jo noe der. Må nesten få tatt meg en tur på noen svingete veier for å kjenne om den er laus i ræva... Men det lille jeg kjørte i dag virka det meget bra. Har det noe å si at H&Rene har flere vindinger på midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Det har det sikkert, men det blir for avansert for meg. Noen av disse nerdene i ditt område kan sikkert komme med en god forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Hvor ble det av bmw performance pedalene? Den blei jo helt nydelig med senk! Også så akkurat på målet 30mm ned også, hehe=) Rett og slett nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Spot on Stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Senken blei utrolig bra! Ser mer aggresiv ut nå. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Det ble meget pent! akkurat passe senk..! Hvor bestillte du fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Det ble meget pent! akkurat passe senk..! Hvor bestillte du fjærene? Mener han bestilte dem hos Geir Ove på KOED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Griselekkert med senk! Og nå skal jeg være nerd. Jeg er rimelig sikker på at H&R fjærene er progressive og at de derfor ser nesten like store ut, men senker mer. Det skal i praksis bety at jo mer du drar på i svingene, jo stivere blir fjæringen. Og når du kjører vanlig, beholder du en større fjæringskomfort og slipper å bruke nyrebelte til daglig. Hvis jeg er helt på jordet her, håper jeg noen kan irettesette meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå