StigJ Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 ":3d8xo0jw]Har nok noe å gjøre med at den fortsatt er LITT dyrere enn Z3 coupe Du har vel et lite poeng der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 En skulle tro at Z3 coupè var like sjelden for 6-7 år siden som disse er nå, ettersom de også kun kom med største motoralternativ og slikt, men jeg husker at jeg stadig så slike rundtom. Z4 coupè ser man ikke en av i året en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Z3 Coupe er det vel laget flere av og da. Og så kom den med 3 motoralternativer etter det jeg har fått med meg. 2.8, 3.0 og 3.2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Både 2.8 og 3.0 var største tilgjengelige motor der og da, disse ble aldri solgt på likt (med mindre det var en overgangsperiode eller noe), så den kan sammenlignes med Z4 på den måten. 3.2 var det M som hadde, så den kommer litt utenom. Det at det ble laget flere kan nok være en årsak, men likevel synes jeg det er rart at det er så enormt mange flere av de. De fleste har vært i landet noen år også, så de kostet sitt den gang de også, og tviler igrunn på at de var noe billigere for folk den gang enn hva en Z4 coupè er for folk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 tror jeg har sett EN z4 coupe ever... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Ja det er rart der der :S z4 cab er jo ikke akkurat en uvanlig bil å se rundt i oslo iallefall, mer vanlig enn z3, men coupèen er sjeldnere må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Grunnen er nok at det er produsert en hel del flere av roadsteren. Den kom i 2003. Og så er det jo flere motoralternativer i den som gjør at den kan bli en del rimeligere. Coupeen kom i 2006 da Z4 kom med facelift. Og kun med to motoralternativer. 3.0si og 3.2M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Yepp, stemmer det Er sykt fornøyd med bilen, nydeligt tofarget interiør og den er strøken i lakken!! Dekslene er på plass også Hva betalte du for H&R senkefjærene dine ?? Har du ein link til de? 35mm senk ser jo bare heilt perfekt ut. Er en god del i Stavanger, hadde vert morro med noen bilder en gang Ja regnet med det var den siden det stod solgt på den tidligere. Meget lekkert det interiøret i den. Frisker godt opp. Jeg kjøpte fjærene hos koed.no. Sendte en mail til Geir Ove og hørte hva de kunne levere siden det ikke stod noe særlig på nettsidene. Mener det var rundt drøye 2000,- med klubbrabatt. Men du finner dem også på Ebay. Ja hadde vært kult med en photoshoot. Og så kunne San Miguel også kommet trillende med sin svarte. vakkert Ja ikke sant? Kan godt være med på photoshoot jeg:) grattis med ordentlig bil da Lennyzcoupe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Igjen så har du tatt noen vanvittig flotte bilder av en helt pervers Z4 Coupe.. Det er utrolig hvor mye mer gjennomført den ser ut når du har en farge som dette.. Drømmebil - definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Photoshoot MÅ vi få til en gang med alle 3 bilene. Hadde vært kanon. Takk for det Saltis Og grattis til deg med en pen E60. Må si jeg likte felgvalget ditt. Var å henta meg noen felger selv i ca. samme dim i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Takk for det Stig. Jeg er svært tilfreds med felgvalget.. Nå er jeg spendt på hva du har endt opp med av felger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ja det er jeg og. Ny bil er på trappene og et litt spesielt felgvalg .... hvis de går på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Photoshoot MÅ vi få til en gang med alle 3 bilene. Hadde vært kanon.Takk for det Saltis Og grattis til deg med en pen E60. Må si jeg likte felgvalget ditt. Var å henta meg noen felger selv i ca. samme dim i kveld Pussig bestilte meg nye felger i dag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Tusen takk SanMiguel !! Vi må få til en photoshoot ja!! Men skal vi satse på våren ?? Da skal eg greie å fikse litt senk og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Tusen takk SanMiguel !!Vi må få til en photoshoot ja!! Men skal vi satse på våren ?? Da skal eg greie å fikse litt senk og Våren passer fint for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå