Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også veid tjukken i går. 50 kg mer enn fabrikkstallene. Så det kan godt stemme det hvis jeg regner kjapt over større hjul, 20 kg dill inni bilen og litt over halv tank ved målingen.

De veier vel bilene med halv tank når fabrikkstall settes?

 

 

11728975_10153473783490856_9063466957600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje litt i overkant det når jeg tenker meg om :P men si i alle fall 10 da i løsere. Kamerautstyret mitt begynner å veie ekkelt mye nå. Må kanskje slenge den og på vekta :P så hadde jeg litt verktøy liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice med litt nye slitedeler, skal snart montere Z4M bærearmer foran. De sier det skal gjøre underverker for styrefølelsen. Du har ikke vurdert det samme?

Veldig fine bilder BTW :)

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører de sier så. Får vurderer det når broene MÅ byttes en dag.

Nå er jo bilen min blitt mer original enn den noen gang har vært etter jeg begynte å modde den :P Kun uoriginale fjærer, nedre stabstag og hjulene.

Fjernet GSP camberplatene, GSP topplagrene bak og byttet til nye originale hjulbolter. Til og med satt tilbake skiltholder fremme. 

 

Et til fra søndagens shoot

 

20049941239_627bb1827a_b.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører de sier så. Får vurderer det når broene MÅ byttes en dag.

Nå er jo bilen min blitt mer original enn den noen gang har vært etter jeg begynte å modde den :P Kun uoriginale fjærer, nedre stabstag og hjulene.

Fjernet GSP camberplatene, GSP topplagrene bak og byttet til nye originale hjulbolter. Til og med satt tilbake skiltholder fremme. 

 

Et til fra søndagens shoot

 

20049941239_5e476eae2f_h.jpg

Flotte bilder Stig :) Skulle tatt en fotoshoot på en godværs dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar seg godt ut den bilen din alså Stig! Tror jeg må ta meg turen hjem til Sandnes igjen snart og misunne litt igjen :P Veldig bra den rødfargen holder seg også med ordentlig påpass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...