StigJ Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Jeg fikk også veid tjukken i går. 50 kg mer enn fabrikkstallene. Så det kan godt stemme det hvis jeg regner kjapt over større hjul, 20 kg dill inni bilen og litt over halv tank ved målingen. De veier vel bilene med halv tank når fabrikkstall settes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 20 kg dill?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Var kanskje litt i overkant det når jeg tenker meg om men si i alle fall 10 da i løsere. Kamerautstyret mitt begynner å veie ekkelt mye nå. Må kanskje slenge den og på vekta så hadde jeg litt verktøy liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 (endret) Nice med litt nye slitedeler, skal snart montere Z4M bærearmer foran. De sier det skal gjøre underverker for styrefølelsen. Du har ikke vurdert det samme? Veldig fine bilder BTW Endret August 5, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 (endret) Ja hører de sier så. Får vurderer det når broene MÅ byttes en dag. Nå er jo bilen min blitt mer original enn den noen gang har vært etter jeg begynte å modde den Kun uoriginale fjærer, nedre stabstag og hjulene. Fjernet GSP camberplatene, GSP topplagrene bak og byttet til nye originale hjulbolter. Til og med satt tilbake skiltholder fremme. Et til fra søndagens shoot Endret August 6, 2015 av StigJ Walkabout, Sannor og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenzo Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Ja hører de sier så. Får vurderer det når broene MÅ byttes en dag. Nå er jo bilen min blitt mer original enn den noen gang har vært etter jeg begynte å modde den Kun uoriginale fjærer, nedre stabstag og hjulene. Fjernet GSP camberplatene, GSP topplagrene bak og byttet til nye originale hjulbolter. Til og med satt tilbake skiltholder fremme. Et til fra søndagens shoot Flotte bilder Stig Skulle tatt en fotoshoot på en godværs dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 (endret) Takktakk Fikser det. Bare si i fra når bilen er ren og sola skinner Endret August 6, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Virkelig flott og bøllete bil!! Denne bilen har fått meg til å like Z4 Og så vant jo BMW 24timer på Spa forrige helg med en Z4 foran to fæle Audier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Takker for det Er noe eget med Z4 coupe vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Tar seg godt ut den bilen din alså Stig! Tror jeg må ta meg turen hjem til Sandnes igjen snart og misunne litt igjen Veldig bra den rødfargen holder seg også med ordentlig påpass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Ja den kler å være rød Du får hyle ut så kan vi ta en fotoshoot en dag danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenzo Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Takktakk Fikser det. Bare si i fra når bilen er ren og sola skinner Alltid ren bil ) StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Ja den kler å være rød Du får hyle ut så kan vi ta en fotoshoot en dag Hehe nå nok hellst få lakkert fronten ihvertfall og polert før noe photoshoot [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Måtte teste litt ut det andre kameraet mitt etter en kjapp avspyling av MINIen etter jobb i dag. Funker helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Yey! 1. plass for årsmodeller 2000-2010 på BMWCCN Rogaland/Hordaland sitt fellestreff på Årabrot utenfor Haugesund i dag Da har det blitt 11 pokaler så langt på den siden jeg kjøpte den i mai 2010 danskiii, Marius2002 og Henrik K reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå