Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Når de sier... denne var blank. også gnir de med henda for å kjenne om den er glatt.....  :stupid:  :stupid:  [-X

 

Man ser ikke med hånda!!! burde vert å denne var blank "KLASK!!!" 

 

Jeg leverte en bil til Rudskogen Motorshov i fjor som ble ganske fin og stod i opplingingen til 50års jubliet for porsche....
Den kom tilbake igjen og den var ikke fin.... Håpløst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres å få en Z4 til å se bedre ut enn denne. En av de fineste bilene på forumet!

 

Takker for meget hyggelige ord :) Da har jeg kanskje gjort noe riktig :P  

 

huff.. ja, det er det verste med treff.. Folk som skal ta og kladde..

 

Fatter det bare ikke. Samme gjelder med at man absolutt må enten lene seg inntil eller sitte på bilen når det skal tas bilder. Kjenner det vrenges hver eneste dag spesielt når jeg er innom Instagram...

 

Når de sier... denne var blank. også gnir de med henda for å kjenne om den er glatt.....  :stupid:  :stupid:  [-X

 

Man ser ikke med hånda!!! burde vert å denne var blank "KLASK!!!" 

 

Jeg leverte en bil til Rudskogen Motorshov i fjor som ble ganske fin og stod i opplingingen til 50års jubliet for porsche....

Den kom tilbake igjen og den var ikke fin.... Håpløst....

 

Det der er så typisk. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Må holde liv i denne tråden selv om det skjer lite og ingenting...

Så sniker inn et bilde av Børre jeg tok etter vask i dag. 

Synes forsåvidt originalhjulene er helt greie, men går nok for 18" til våren. Fikk tak i to brukte Michelin PSS i originaldimensjon som jeg har satt fremme. Ble bedre men sporer enda for mye til at jeg kan leve med det.

 

21927778018_5c8074ffba_h.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så veldig vanskelig. Et greit kamera, redigeringsprogram og litt tålmodighet til å sette seg inn i både kameraet og programmet. Så er du veldig langt på vei.

Bildet av MINIen har jeg ikke brukt speilrefleks en gang. Her brukte jeg et slikt: http://www.nikonusa.com/en/nikon-products/product-archive/nikon1/nikon-1-v1.html

 

 

Her kan du se forskjell på hvor mye man kan endre på et bilde. Jeg tar alltid bilder i råformat sånn at man faktisk kan redigere veldig mye om man vil.

Nå har jeg overdrevet en hel del på det ferdige bildet her da :P

 

Originalt:

12107006_10153621631660856_7219038797636

 

Redigert:

12079189_10153621631675856_4087353444306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...