andreaskarm Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 huff.. ja, det er det verste med treff.. Folk som skal ta og kladde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Når de sier... denne var blank. også gnir de med henda for å kjenne om den er glatt..... Man ser ikke med hånda!!! burde vert å denne var blank "KLASK!!!" Jeg leverte en bil til Rudskogen Motorshov i fjor som ble ganske fin og stod i opplingingen til 50års jubliet for porsche....Den kom tilbake igjen og den var ikke fin.... Håpløst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Det skal godt gjøres å få en Z4 til å se bedre ut enn denne. En av de fineste bilene på forumet! Takker for meget hyggelige ord Da har jeg kanskje gjort noe riktig huff.. ja, det er det verste med treff.. Folk som skal ta og kladde.. Fatter det bare ikke. Samme gjelder med at man absolutt må enten lene seg inntil eller sitte på bilen når det skal tas bilder. Kjenner det vrenges hver eneste dag spesielt når jeg er innom Instagram... Når de sier... denne var blank. også gnir de med henda for å kjenne om den er glatt..... Man ser ikke med hånda!!! burde vert å denne var blank "KLASK!!!" Jeg leverte en bil til Rudskogen Motorshov i fjor som ble ganske fin og stod i opplingingen til 50års jubliet for porsche.... Den kom tilbake igjen og den var ikke fin.... Håpløst.... Det der er så typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Må holde liv i denne tråden selv om det skjer lite og ingenting... Så sniker inn et bilde av Børre jeg tok etter vask i dag. Synes forsåvidt originalhjulene er helt greie, men går nok for 18" til våren. Fikk tak i to brukte Michelin PSS i originaldimensjon som jeg har satt fremme. Ble bedre men sporer enda for mye til at jeg kan leve med det. Endret Oktober 12, 2015 av StigJ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 haha børre! er så jævlig bra navn xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Synes det passer bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 yeah! er helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Fikk vasket den røde i dag. Så da måtte jeg bare ta et lignende bilde som det over Nabon og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 herregud å nydelig den er! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Kjekt når den skinner i sola ja Får ta med ett til. Freakshow, Nabon, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Må være kjekt og ha fotokunstkunnskapen klar når man har et kunstverk av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Er egentlig ikke så veldig vanskelig. Et greit kamera, redigeringsprogram og litt tålmodighet til å sette seg inn i både kameraet og programmet. Så er du veldig langt på vei. Bildet av MINIen har jeg ikke brukt speilrefleks en gang. Her brukte jeg et slikt: http://www.nikonusa.com/en/nikon-products/product-archive/nikon1/nikon-1-v1.html Her kan du se forskjell på hvor mye man kan endre på et bilde. Jeg tar alltid bilder i råformat sånn at man faktisk kan redigere veldig mye om man vil. Nå har jeg overdrevet en hel del på det ferdige bildet her da Originalt: Redigert: marhag11, Ron Jeremy og Nabon reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Endelig fått lest gjennom tråden din. Rå liten rakker du har Fin Mini også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Takktakk Ja gjelder å ikke ha alt for normale/ vanlige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hehe, ja Flotte bilder tar du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå