Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Da var den kjipe tiden kommet. Vinter og kulde :(

Gjør ikke så mye for å forberede vinterlagringen. Men en real vask inkludert så-godt-jeg-kan underspyling, smekkfull tank og høyt lufttrykk så er det klart.

DSC_0007_zpsmrkx4rni.jpg

Striglet og nesten klar

DSC_0010_zpst4ebpkrv.jpg

I vinter skal felgene leveres inn til pulverlakkering, så da har jeg fått meg et ekkelt sett med 17" som bilen skal lagres med.

Felgene tok jeg som delbetaling da jeg solgte AC Schnitzerene.

7,5x17 ET40 fremme og ET20 bak. Vært brukt som banehjul på en E46 M3. Så godt brukt ja :P

DSC_0017_zpshminn76v.jpg

DSC_0018_zpsseev0cki.jpg

Og selvfølgelig må kilometerstand dokumenteres ved årets slutt.

DSC_0025_zpskbdpy5r5.jpg

Og til slutt siste bildet for i år :)

DSC_0026_zpseiaynfqi.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hentet reservefelgen fra pulverlakkering i dag. Blir nok bra dette skulle jeg tro. Enten denne fargen eller ørlite lysere. Kommer litt an på hvordan pulveret lakkereren skulle bestille inn nytt av blir.

post-38120-0-66439500-1449934279_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på det. Har jo lyst på nye hjul, og sitter og følger med. Men enn så lenge så er der ingenting interessant som passer. Så da er en liten oppshining av nåværende greit.

Kjøpte trekket fra coverdesign.ch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkitkk etter skrudde med kant. BBS, ACS, Hamann, Kerscher, Rial etc... Kunne tenkt meg type litt Motorsportlook. BBS E88 hadde vært noe men koster jo to nyrer og ei lunge... :P

 

e88 ja trur jeg hadde sotte som et skudd på bilen! :D men ja du må nok ut med bare to nyrer og ei lunge for de! 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Vi følger hverandre på insta, så jeg får med meg det meste av hva han foretar seg med bilen :)

Han fikk seg nye felger i går. HRE P101.

Han er rå på photoshop :D

image.png

Jeg liker P100 serien fra HRE veldig godt, men med dagens dollarkurs så tror jeg du nærmer deg 100000kr for et sett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StigJ77 for de som vil følge meg på instagram ja :)

Er vel valutakursen som gjør at jeg holder litt igjen og heller får ny lakk på de jeg har. Har sittet lenge og siklet på noen CCW felger. Men når de skal ha 1000 dollars pr. Felg pluss frakt og moms så er det mye som skal til før noe sånt bestilles. Fant et sett med Rial Daytona Race i 19" i tyskland som hadde sklidd rett på. Men der var hele felgen høyglanspolert og de forsvant samme dag som jeg fant de.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...