Freakshow Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 On 16.9.2016 at 23.01, StigJ skrev: Ja du gjorde? Fargen er faktisk kul i skygge. Men med en gang sola skinner så blir de for lilla. Stig doesnt like.... yeah gjorde det gitt! bildene fra i går var også fantastiske! du er flinke med kameraet! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Takk for det @Freakshow Var ute en tur med kameraet i dag også. Men da var det en Frozen Grey som var objektet Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 (endret) Og slik ble det Bildene fra hele shooten kan sees her: https://www.flickr.com/photos/122188273@N02/albums/72157670739768273/with/29736767006/ Mye forskjellig siden jeg har prøvd litt flere ting mtp. redigeringen. Endret September 18, 2016 av StigJ Torek og figgen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 (endret) bra bilder mister! Må gi beskjed en dag om du vill ta en ''rød'' shoot med en til rød bil. Edit: Ikke minst biler! Endret September 18, 2016 av Luxcy StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 nei usj æsj uff fæle biler StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 12 minutter siden, Luxcy skrev: bra bilder mister! Må gi beskjed en dag om du vill ta en ''rød'' shoot med en til rød bil. Edit: Ikke minst bilder! Takker. Må kanskje vurdere å opprette en side for "booking" 8 minutter siden, Freakshow skrev: nei usj æsj uff fæle biler Skal jeg bare slette de synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 10 minutter siden, StigJ skrev: Skal jeg bare slette de synes du? haha ja uff gjør det xD StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 (endret) Tok meg en liten søndagstur og fikk luftet den lille røde skikkelig. Det ble IKKE rekord på lavest mulig forbruk i dag Fikk også tatt et par bilder. Endret Oktober 2, 2016 av StigJ fxslin, magneten, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 rå bilder som vanlig, stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Takketakk @Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Blir bare mer og mer fan av den Røde!! bare forsette å poste bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Det gjør jeg også Det var digg å mate på oppover svingete fjellveier i går og få gire manuelt Marius2002, magneten, Torek og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 Ble et par bilder denne helgen også. Må benytte sjansen siden det er så fint vær for tiden. Pleier som regel sitte på vinteren og andre på at jeg ikke tok flere bilder gjennom sesongen Måtte bare ha et bilder av dette (Sorry for Mr. Shakyhands) Marius2002, magneten, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Kjempebra bilder og blodstrøken bil som alltid! Håpte jeg skulle nå NSK-kjøringen i går, men det gjorde jeg absolutt ikke Kommer det opp noen bilder derfra også? Var nok en hyggelig tur vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2016 (endret) Takk for det @magneten Ja du skulle vært der. Sykt mye bil til å være et onsdagstreff. Jeg hadde ikke med kameraet, men her er noen. Trykk på bildet for flere bilder. Endret Oktober 13, 2016 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå