[space] Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Mine bilder ligger på flickr som vanlig: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 596208048/ Noen smakebiter: Dagens lekreste Mercedes Noe lekker denne her! Dagens panserpryd? Dagens breieste rumpe? Dagens kantfelg? Dagens dyreste? Dagens deiligste kurver? Sjarmtroll! Deilig motorrom! Dagens familiebil! Denne slår vel elisen fra i fjor Dagens minste? "Icemobil" BMW-samlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Angrer på at det ikke ble noe tur på meg, men formen hadde ikke så veldig lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Det var her jeg skulle vært i går skjønner jeg... Utrolig masse flotte biler og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Fine bilder Simon. Et par hjul som ser litt vonde ut å kjøre på og litt mye refleksjoner på de mørke bilene, men tøff stil. Det var masse tøffe biler der oppe, men merker at det der stillestående greiene ikke er så sinnsykt spennende. Det er mer moro når det skjer noe. Lyd var stort savn! Synd det ikke er noen plass de kan få lagd litt skikkelig show. Hatt dette på Rudskogen med oppvisningsløp/runder hadde vært konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 BMW blir rett og slett kjedelig i dette selskapet. Tok ikke turen denne gangen, men ser ut som at det var endel gjengangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Fine bilder Simon. Et par hjul som ser litt vonde ut å kjøre på og litt mye refleksjoner på de mørke bilene, men tøff stil. Det var masse tøffe biler der oppe, men merker at det der stillestående greiene ikke er så sinnsykt spennende. Det er mer moro når det skjer noe. Lyd var stort savn! Synd det ikke er noen plass de kan få lagd litt skikkelig show. Hatt dette på Rudskogen med oppvisningsløp/runder hadde vært konge. Var du der du også? Hehe, ja. Det er første gang jeg bruker det objektivet, så det er litt tilvenning. Det jeg tenker er at det er nok folk som tar "vanlige" bilder, så moro å gjøre noe litt spennende ut av det. Samtidig er det en stor fordel å kunne stå helt oppe i motivet på slike treff. Er jo bort i mot umulig å ikke få med folk på bilder. Må få meg polaroidfilter som du nevner. Tror faktisk filteret jeg har til standardobjektivet mitt passer. Får sjekke det ut ved neste anledning, for det er for mye refleksjoner nå. Hadde vært killer å sett og hørt disse bilene på bane ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Pene bilder og tøffe biler. Hadde egentlig lovet meg selv å dra dit dette året, men det er fortsatt litt for langt når man skal på jobb dagen etter, men neste år.. da! Vil forsåvidt anbefale GoodWood Festival of Speed om man vil se mye av dette live. Var der ifjor, men i år krasjer det dessverre med ferieturen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Simon, Jepp, hadde med familien. Men vi kom ganske sent, 13:45 eller noe sånt. Var lite kjentfolk rundt CCN-standen ihvertfall... så ikke deg der. Men traff Eldar Vågan i pølsekø. awt, Hehe. En blir muligens litt bortskjemt. Syns liksom det er langt nok med en time for å glane på noen stillestående biler, og så vurderer du å dra fra Kopervik.. GoodWood Festival of Speed kunne jeg tenkt meg en tur til ja... Høydepunktet var forresten at vi tilfeldigvis kom bak Testarossaen da vi kjørte ut fra parkeringsplassen, og ble liggende bak den noen kilometer nedover og ut på Ring 3. SYK lyd selv uten noe særlig turtall eller pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ok. Kom rundt 12.00 selv. Er jo liten vits å henge rundt på BMW-området, når det er så mye annet flott å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Meget bra bilder, Simon! Kjenner at jeg angrer en smule på at jeg droppet turen i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Stillestående fremvisning av biler er generelt kjedelige greier, men bevares fine biler er fine biler uansett hvordan de presenteres. Som antydet er det man trenger i Norge en slags norsk variant av Goodwood Festival of Speed. Fine bilder Simon... et par av de Porschene hadde passet meg helt utmerket. Jeg er helt enig i at BMW blir litt kjedelig i slike sammenhenger... BMW trenger en ny "show topper" a la M1 eller E9 "Batmobile". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Til dere som savner fart og spenning på Vårmønstringen (VM). Helt enig, men det er dessverre ikke mulig på Øvrevoll. Dessuten har VM en så lang tradisjon som..nettopp en mønstring. Ble arrangert for 35. gang i år. Men pga. "stillstanden" på Øvrevoll skapte vi Classic & Sportscar Meeting (CSM). Der har vi både mønstring, trackday og ikke minst racing. 27.-29. august bør dere derfor ta turen til Vålerbanen. I år har vi ekstra fokus på mønstringsdelen av CSM fordi mange interessante bilklubber og merker inkl. BMW CCN har jubileum. I tillegg kan det bli rundt 200 løpsbiler i forskjellige heat i racing. Det vil etterhvert komme mer info her: http://www.nsk-csm.no Henning Hansen Arrangementsjef VM & CSM NSK - Vi leker fortsatt med biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Mange tøffe biler der ser det ut som, Space. Og flotte bilder. Bruker du noe redigeringsprogram på PC'n eller er det lagt rett inn fra kamera? Hva bruker du som utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Skikkelig fine bilder! Var der ute selv, utrolig morsomt å se så mange fine biler på ett sted. Synes det var litt få Porscher der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Mange tøffe biler der ser det ut som, Space. Og flotte bilder. Bruker du noe redigeringsprogram på PC'n eller er det lagt rett inn fra kamera? Hva bruker du som utstyr? Takk for det. Bruker noen triks i photoshop for å få bildene litt friskere. Prøvde en ny metode nå, så får se om jeg fortsetter slik, eller om jeg justerer noe ved neste anledning. Ellers er utstyret et Canon EOS 1000D. På disse bildene har jeg brukt min nye Sigma 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM. Skikkelig fine bilder! Var der ute selv, utrolig morsomt å se så mange fine biler på ett sted. Synes det var litt få Porscher der da. Takker. Joa Porscheklubben satt vel ny rekord i år etter hva jeg fikk med meg, med nærmere 200 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå