Kennethe34 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hei, vurderer kjøp av sharif 18" felger og lurer på om noen kan photoshoppe disse på min bil? Det er disse: http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... prodid=221 felgene jeg tenker på. Her er ett par bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 viewtopic.php?f=6&t=35817&hilit=photoshop&start=1245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Se vekk i fra det hvite inni da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Nydelig bil du har. De felgene du har er perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 De felgene der er de felgene som sharif selger mest av i hele norge... Just so you know Edit: De du har er 100 ganger bedre! Ikke bytt til noe alle uten bmw har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ville beholdt de du allerede har. Perfekt til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 øøøh...bytte ut BBS RC090 med sharif felger til 695...hoho.. Det positive må være at du kan selge disse felgene og ha råd til både felger og dekk hos sharif. Velger du dekk i samme gate som felgene (wanli, linglong, Sunni, Budget, Sunew, Star Performer etc..) så har du råd til en runde på byn også.. Om man i etterkant holder seg unna regn, salt, fukt, høytrykkspyler, fortauskanter, fartshumper, ujevn vei og mer enn 1 passasjer så har man felger og dekk (og bil) riktig så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Det var en pen e34 Jeg syns de felgene du har på nå gjorde seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Skulle gjerne photoshoppet for deg, men fant ingen bilder av en bil hvor disse allerede stod på, så da hadde det blitt ala samme resultat som over uansett. Jeg er forresten enig i alle de andre her, behold BBS-felgene. De gir bilen et strøkent utseende! Ved å bytte til de Sharif sine så ser bare bilen ut som en shabby rånebil, dessverre men sant. Nydelig bil slik du har den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 at du i det hele tatt kan VURDERE å skifte ut de felgene du har, går over min evne til å forstå logikken i det! BEHOLD DE DU HAR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 bmw org felger er altid best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Seriøst... Jeg kan ikke photoshoppe, og om jeg kunne det så hadde jeg ikke gjort det allikevel. Man bytter ikke ut grisedeilige originale bbs rc090 med noe jævla sharif-ræl. Hold deg unna både vei og bil til du har blitt edru igjen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hehe, her var det kommet mange kommentarer Njææ, de sharif felgene ble ikke helt som jeg hadde tenkt på min bil, men takk til haukefner for at du ordna ett bilde ihvertfall Takker for gode kommentarer om bilen btw Har nok bestemt meg for å bytte ut bbs'ene.. har gått litt lei de. Hadde det vært 9" felger bak, hadde jeg beholdt de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Du kan donere de til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå