KireS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Gratulerer med "barne-transportør". Du har nok av tid senere til å kjøre bmw og nå slipper du å være dødelig redd for at ungene skal kaste opp i den dyrebare bimmer'n din:)
Fredrik Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Gratulerer... nå kan alt bare bli bedre. Det er nå den virkelige morsomme delen av livet begynner... en familie du er glad i, ny leilighet... og muligheten for å trekke deg tilbake til dine skumle fremtidige planer om en gjennomført griselekker 993. Tenk på settingen.... om noen få år har dere pakket 993´en for en kort weekendtur til hytta. Det er sommer og sol. Fuglene synger og lyden fra den potente luftkjølte boxersekseren på 300 HK som går på tomgang er det eneste som bryter stemningen. Gutta (eller en annen kombinasjon) hopper entusiastiske inn i baksetene, mor har pakket niste hvis noen blir sultne på turen og far er bare et kjempestort smil...
Hans Wilhelm Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Gratulerer... nå kan alt bare bli bedre. Det er nå den virkelige morsomme delen av livet begynner... en familie du er glad i, ny leilighet... og muligheten for å trekke deg tilbake til dine skumle fremtidige planer om en gjennomført griselekker 993. Tenk på settingen.... om noen få år har dere pakket 993´en for en kort weekendtur til hytta. Det er sommer og sol. Fuglene synger og lyden fra den potente luftkjølte boxersekseren på 300 HK som går på tomgang er det eneste som bryter stemningen. Gutta (eller en annen kombinasjon) hopper entusiastiske inn i baksetene, mor har pakket niste hvis noen blir sultne på turen og far er bare et kjempestort smil... Blandet du inn egen og andres drømmer nå...
Fredrik Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Gratulerer... nå kan alt bare bli bedre. Det er nå den virkelige morsomme delen av livet begynner... en familie du er glad i, ny leilighet... og muligheten for å trekke deg tilbake til dine skumle fremtidige planer om en gjennomført griselekker 993. Tenk på settingen.... om noen få år har dere pakket 993´en for en kort weekendtur til hytta. Det er sommer og sol. Fuglene synger og lyden fra den potente luftkjølte boxersekseren på 300 HK som går på tomgang er det eneste som bryter stemningen. Gutta (eller en annen kombinasjon) hopper entusiastiske inn i baksetene, mor har pakket niste hvis noen blir sultne på turen og far er bare et kjempestort smil... Blandet du inn egen og andres drømmer nå... Hehehe... jeg vet at Simon, i likhet med meg selv, er svak for nettopp 993 modellen. Jeg vet naturligvis ikke hvorvidt han drømmer om å kjøre en slik bil med hele familien til hytta, men jeg kan iallefall forestille meg at det hadde vært ganske kult og hyggelig. Det er ikke så veldig lenge siden vi utvekslet bilder her inne av klassiske 911´er med skistativ og/eller baksetene fulle av unger...
Marius2002 Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 matpakkespising inni en 993 utgår! Finnes rasteplasser langs hele Norge
[space] Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Hehe, hørtes ut som en god plan det der ja Fant ut at nybilen jaggu både er Ditecbehandlet (i 2004, usikker på etterbehandling) og har fått montert Eibach fjører og Sachs dempere i 2009 Det lukter nye 18" eller 19" til sommern nå, ettersom den allerede er senket Nå mangler det bare å finne ut om den har webasto også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå