Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Marius2002: Det er meningen at du skal finne frem til biler som kom på markedet det samme året som du ble født... og som du har lyst på. Toyota MR2 kom på markedet i 1984 (versjon II i 1990), Ferrari F40 i 1987 og de stoppet faktisk produksjonen av Aston Martin V8 Vantage i 1989 etter å ha produsert den i ulike versjoner siden 1969.

Bare for å gjøre det helt klart... mine fem eksempler kom alle sammen på markedet i 1967.

Skrevet
Oooh! Tok bare årsmodeller jeg. Men da må jeg bare beklage!

Misforstått.

Hmmm... kanskje man kan tolke trådens overskrift slik også?... Jeg tror det er meningen at vi skal finne frem til året modellene kom på markedet (altså "født").

Skrevet
-Roger-: VW Golf II, Mercedes-Benz W201 190E, Peugeot 205, Renault 5 Turbo II m.fl.

Golf II tenkte jeg på, men var jo nr 1 jeg egentlig ville hatt :lol:

Skrevet

Vi kan gjøre det lettere, ved å ta biler som ble produsert det året du ble født, ikke nødvendigvis lansert.

Chevrolet Callaway Sledgehammer Corvette:

qunvhvacaflz9kuxltgl.jpg

Ferrari F40:

lr31zninty99kj40c06m.jpeg

Patrick Snijers BMW M3 GR.A (ikke serieprodusert nei, hehe)

35u6w7joaanzujigoujm.jpg

Porsche 959:

9ghend6wenv14wot08zm.jpg

Audi Quattro:

3a9pn7yusj2qor96yhw0.jpg

Skrevet
Marius2002:

Bare for å gjøre det helt klart... mine fem eksempler kom alle sammen på markedet i 1967.

Her måtte jeg bare pirke litt; Pagode (280 SL) kom vel først på markedet i 1968 her i Europa, men ble lansert i seint desember 1967 i USA hvis ikke jeg tar feil, og ble produsert frem til 1971 :)

Nå er jeg litt på tynn is her, men tror faktisk denne ble lansert i USA før den ble lansert her i Europa.

Har selv en 250CE W114 med samme fine "mid-sized" M130 motor og D-jetronic :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...