Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Show-off ja...

Eneste "skrytebildet" jeg har tatt var vel i sommer, som jeg tok da jeg ble singel - bare for å vise at en 40-åring også kan være litt guttunge med pokaler i stua... :) Men hylla er enda fullere nå, 2014 ble jo en ren pokalmarsj, jeg er helt sjokkert faktisk. Men steike, hvor gøy det er - jeg må innrømme det...

post-38754-0-10700500-1417824297_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Nå var det jaggu lenge siden jeg har vært innpå her.

 

Sommeren nærmer seg, og det betyr jo at jeg må snart dra E28en utav sitt gode og lune hi. Den har faktisk stått under et lagringstrekk i hele vinter, så ingenting er gjort med den. Jeg hadde planer om å ta en sjekk, smøring og litt oljeservice for sesongen - men løftebukken og garasjen er jo en måned forsinket ihht planen min, så jeg har litt dårlig tid nå. Jeg er hjemme fra jobb 22 april, og første treffet lokalt er 26. april. Uff, det er ikke snaue tiden, iallefall med tanke på at jeg ikke er klar med løftebukken/garasjen.

 

Siste sprell (og egentlig det eneste den har gjort i løpet av 2013/14-sesongen) før jeg parkerte den i fjor, var at den plutselig stoppet for meg. Jeg har egentlig ikke stresset med å engang prøve å få den til å starte, for jeg er ganske sikker på at det er en av de to impulsgiverene på girkassen som kødder det litt til for meg. Jeg har møtt verre motstand enn det før :)

 

Så jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb nå: Få garasjen litt mer opp å gå, få bilen ut i dagslys igjen og begynne å tenke på sommer, sol og koselige treff.

 

Får bare håpe at denne sommeren får flere soldager, slik at vi kan kose oss med bilene våre...

 

post-38754-0-03476200-1428820756_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og se denne live :D

 

Får ikke håpe du blir for skuffet da :) Den går jo inn i sin tredje sesong nå, og har rullet noen kilometer på de norske veier siden den kom på veien.. Men sant skal sies, jeg gleder MEG til å treffe deg og bilen din iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe du blir for skuffet da :) Den går jo inn i sin tredje sesong nå, og har rullet noen kilometer på de norske veier siden den kom på veien.. Men sant skal sies, jeg gleder MEG til å treffe deg og bilen din iallefall :)

Jeg blir nåkk ikke skuffet over bilen din :D den er nåkk mye mer gjennomført en min! Er vel 6-7 år lakken på min.. Men har en del planer for den etter vert nå som Den er godkjent! Skal bli kjekt å se b7en din å slå av en E28 prat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...