Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate!, viste det kom til å gå i boks!!, gratulere så mye Ivar:-), gleder meg virkelig til å se bilen.:-).. er virkelig vell undt att den ble godkjent!!:-):applause: :applause: :applause:

God helg!!:-)

Mvh

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Skrevet

Gratulerer så masse,dette var knallgøy :):) .Men dette visste jeg kom til å gå veien.

Så nå blir det vel bare gøy å sette den tilbake der den var.

Igjen,dette fortjente du virkelig. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Dette var skikkelig gøy og har vist alle at ingenting er umulig med en god dose stanhaftighet og lidenskap!

I tip my hat to you, my good sir!

Skrevet

JA! Gratulerer så mye!!!

"Aldri mist trua" var det en vis mann som sa for godt over 200 sider tilbake her, jaggu fikk han det til :applause::applause:

Nå er det jo bare kosejobb med å montere inn alt igjen. Tror jeg vet om en som gleder seg litt ihvertfall? ;)

Skrevet

906458_10152721343315371_1217457885_o.jpg

Moro å se den er ute av hallen. Var jo der for en uke siden, og da var den inne.

;-)

Det var den kjipe 518 rallybilen, som så ut som en slakta høne. Skjønner ikke at det har vært så mye oppstyr rundt den, da det ikke var så veldig spesielt med en 518 med ny lakk. :mrgreen:

Nå Ivar, gleder jeg meg til å se den igjen med alt på plass. Gi deg en god klem og gratulere deg med en knall bil, som jeg også misunner deg. Joda, jeg vet jeg har ett par selv, men det er en grombil du har der.

Så nå er det bare å si. Gratulerer så langt og en jævla god skål. Dette har du fortjent.

Det kjipe er at nå er det bare å logge av bimmers, og slå av PC`n......

Skrevet

Dæven han søkke det var nyhetene sine det :D

Har jo gått ut fra at det gikk veien til slutt, som de fleste her, men innspurten som ligger heelt i andres hender blir fort litt uggen..

Såh, gratulerer med lønn for strevet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...