Pal Ostgard Skrevet Desember 31, 2020 Forfatter Skrevet Desember 31, 2020 I dag ble det dørlister og dørhåndtak😀 M-jakob, volvobrage og danskiii reagerte på dette 3
danskiii Skrevet Januar 1, 2021 Skrevet Januar 1, 2021 Gleder meg sykt til å se ferdig interiør i denne, bra fremgang! Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 10, 2021 Forfatter Skrevet Januar 10, 2021 Da har jeg fortsatt litt på interiøret. Ble ikke perfekt,men bra for å være selvgjort😛 Zeveren, M-jakob og danskiii reagerte på dette 3
Pal Ostgard Skrevet Januar 10, 2021 Forfatter Skrevet Januar 10, 2021 Prøve montert😀 flobben, M-jakob, Zeveren og 1 annen reagerte på dette 4
Pal Ostgard Skrevet Januar 24, 2021 Forfatter Skrevet Januar 24, 2021 Fortsatte litt med interiøret og har fått trekt om dørhåndtak og sidelommene til dørene. Neste blir selve dørtrekka. flobben og danskiii reagerte på dette 2
danskiii Skrevet Januar 24, 2021 Skrevet Januar 24, 2021 Blir meget bra! Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 30, 2021 Forfatter Skrevet Januar 30, 2021 Da har jeg fortsatt med dørtrekka foran men er litt misfornøyd med sy ferdighetene til han engelskmannen som har sydd sømmene,kan ikke vært helt edru😛 Har strekt og dratt for å rette det så godt som mulig,men kommer ikke til å bli perfekt,så får ta en vurdering når det er ferdig. Setene skal sendes bort til trekking,så får se om dørtrekka blir med der..
danskiii Skrevet Januar 30, 2021 Skrevet Januar 30, 2021 Synd det ikke passer helt da. Men blir vel bra når det blir sendt ut
sveigis Skrevet Januar 30, 2021 Skrevet Januar 30, 2021 Gud bedre ,er så gøy å se hvor bra ting blir på denne . Alt er så velgjort og pent .😊 e21 er så rått ,knalltøffe . Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 30, 2021 Forfatter Skrevet Januar 30, 2021 22 minutter siden, danskiii skrev: Synd det ikke passer helt da. Men blir vel bra når det blir sendt ut Skal se hvordan det blir når jeg får strekt og justert det helt ferdig,side lomma,håndtak,vindussvei osv skal jo på,så får se hvordan helheten blir da. danskiii reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Februar 6, 2021 Forfatter Skrevet Februar 6, 2021 Da ble det Zender spoiler på bakluka,har vært veldig i tvil om den skal på eller ikke så har satt den på med dobbelsidige tape hvis jeg skulle ombestemme meg. Foreløpig syns jeg vel den kler bilen😀 Zeveren, Bimmerlorris, tambur4 og 1 annen reagerte på dette 4
danskiii Skrevet Februar 6, 2021 Skrevet Februar 6, 2021 Nydelig! Slik en har jeg også lyst på, lei av min FOHA 😅 Ekte eller kopi?
Pal Ostgard Skrevet Februar 6, 2021 Forfatter Skrevet Februar 6, 2021 43 minutter siden, danskiii skrev: Nydelig! Slik en har jeg også lyst på, lei av min FOHA 😅 Ekte eller kopi? Det er kopi,tilpasset og lakket så passer meget bra nå😀 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Februar 6, 2021 Skrevet Februar 6, 2021 35 minutes ago, Pal Ostgard said: Det er kopi,tilpasset og lakket så passer meget bra nå😀 Herlig, meget bra! Glassfiber? Del gjerne link til hvor du handla
Pal Ostgard Skrevet Februar 6, 2021 Forfatter Skrevet Februar 6, 2021 1 minutt siden, danskiii skrev: Herlig, meget bra! Glassfiber? Del gjerne link til hvor du handla Det er glassfiber ja,handla på EBay for lenge siden. Kan se om jeg finner linken😀 danskiii reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå