Gå til innhold

Tråder stenges?

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

Haha etter dere starta den tråden her så har Moderator R.Andersen lagt med kommentarer :) Jeg synes det er egentlig ganske ryddig på Bimmers jeg da :) Jeg synes at Moderatorene gjør en ganske god jobb! :) Også jobber de vell på bimmers gratis å `? :P De bruker sin fritid:) Så skryt skal de ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Moderator R.Andersen begynnr virkelig og surne til dette forumet med stil.

Premenstruelle rødstrømper stiller for min del i samme kategori.

Hva er det du syntes er så ille nå da? Som nevnt, så går det ikke å bli populær som moderator blant alle medlemmene her inne (over 22 000...). Hvis du har en oppskrift på hvordan man får til det, så er nok vi moderatorer veldig interessert i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje blitt litt streng med overskrifter Raymond, det lettere å be folk lage en bedre topic isteden for å bare stenge tråden, det er ikke alle her inne som ordlegger seg like godt som andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang overskrifter synes jeg det er bra at det er strengt, fordi det innleder jo til spørsmålet/emnet, så det bør jo være relevant. Det jeg ikke liker med stenging av slike tråder er f.eks hvis brukeren er ny (1-10 innlegg), og kanskje ikke har lest forumregler, aldri vært på et forum før, men prøver seg frem. Da får jeg noen ganger dårlig samvittighet på forumet sine vegne når tråden stenges kjapt :roll: Her om dagen var det en i teknisk (ny bruker) som hadde en litt slapp overskrift, så jeg sa fra til han at om han byttet ut overskriften til noe mere konkret, så kom han til å få flere svar osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du syntes er så ille nå da?

Svaret har du gitt selv.

Jeg har bevisst vært litt streng ang. overskriften i det siste, og har valgt å stenge de for at det skal syntest bedre. Håper da at det skal få en bedre effekt.. :wink:

For å snakke for meg selv, så vil jeg si at jeg synes du opptrer en smule arrogant på denne måten, men selvsagt er du/dere moderatorer i en slik posisjon der dere selv kan avgjøre hvordan man skal angripe "forum utskeielser" av denne art.

Mye og følge med på som moderator? Helt klart ja!!

Men er man allerede inne for og kommentere grunnlaget for stenging av en tråd, der f.eks. overskriften ene og alene er eneste grunnlag for stenging, men innholdet er ellers meget bra, så ville jeg endret overskriften, for deretter og gi beskjed om at ved gjentagelser av dette, så kan tråden stenges uten videre grunnlag.

Krever litt og logge dette selv muligens, men er man moderator, så ville jeg tro at det kunne være litt artig og fremtre som en moderator som faktisk er litt glad og fornøyd ved og være moderator, og på denne måten kunne fremtre som en positiv motivator til alle som gjør feil istedet for og fremtre som om man er drittlei hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang overskrifter synes jeg det er bra at det er strengt, fordi det innleder jo til spørsmålet/emnet, så det bør jo være relevant. Det jeg ikke liker med stenging av slike tråder er f.eks hvis brukeren er ny (1-10 innlegg), og kanskje ikke har lest forumregler, aldri vært på et forum før, men prøver seg frem. Da får jeg noen ganger dårlig samvittighet på forumet sine vegne når tråden stenges kjapt :roll: Her om dagen var det en i teknisk (ny bruker) som hadde en litt slapp overskrift, så jeg sa fra til han at om han byttet ut overskriften til noe mere konkret, så kom han til å få flere svar osv.

Ser absolutt poenget, men en ny bruker har jo nettopp lest forumreglene, så det er jo disse det burde være minst problemer for..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du syntes er så ille nå da?

Svaret har du gitt selv.

Jeg har bevisst vært litt streng ang. overskriften i det siste, og har valgt å stenge de for at det skal syntest bedre. Håper da at det skal få en bedre effekt.. :wink:

For å snakke for meg selv, så vil jeg si at jeg synes du opptrer en smule arrogant på denne måten, men selvsagt er du/dere moderatorer i en slik posisjon der dere selv kan avgjøre hvordan man skal angripe "forum utskeielser" av denne art.

Mye og følge med på som moderator? Helt klart ja!!

Men er man allerede inne for og kommentere grunnlaget for stenging av en tråd, der f.eks. overskriften ene og alene er eneste grunnlag for stenging, men innholdet er ellers meget bra, så ville jeg endret overskriften, for deretter og gi beskjed om at ved gjentagelser av dette, så kan tråden stenges uten videre grunnlag.

Krever litt og logge dette selv muligens, men er man moderator, så ville jeg tro at det kunne være litt artig og fremtre som en moderator som faktisk er litt glad og fornøyd ved og være moderator, og på denne måten kunne fremtre som en positiv motivator til alle som gjør feil istedet for og fremtre som om man er drittlei hele greia.

Slutt å klag, og skjerp deg. Så blir ting så mye enklere for deg.

Aksepter forumreglene, eller forsvinn. Slik er det overalt i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvor mange er det som leser slike regler når de registrerer seg ?

Men da kan man heller ikke klage i ettertid og må være forberedt på eventuelle reaksjoner/sanksjoner dersom det er noe som er i strid iht. forumreglene.. Eller hva..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er moderator ved et stort fotballforum. Vi endrer dårlige overskrifter og sender PM (privat melding) til medlemmet som opprettet tråden. Forteller selvfølgelig også hva som var feil. Det er en bedre løsning enn å stenge uten å si en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er moderator ved et stort fotballforum. Vi endrer dårlige overskrifter og sender PM (privat melding) til medlemmet som opprettet tråden. Forteller selvfølgelig også hva som var feil. Det er en bedre løsning enn å stenge uten å si en dritt.

Jeg er langt på vei enig med deg i denne uttalelsen, men har dere også en slags tulletråd i fotaballforumet der man etter eget forgodtbefinnende nærmest kan spamme forumet med usakligheter? Jeg synes nemlig at bimmers har en svært romslig takhøyde for hva man må skrive om og da skulle det egentlig bare mangle at moderatorene ellers uten videre kan stenge tråder som ligger litt på siden av forumreglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...