TRF Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Steg 1= software Steg 2= Eksosdeler (downpipe) og tilpasset software Steg 2+= Som over + 1 sensor (e39 + IC) Steg 3/4= Som over, + TRF Performance dyser og TRF Performance turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg kjører med et oppsett som gir ca 260HK på samme motor som deg, altså M57D30 med 184HK originalt. Denne pakken har jeg handla fra TRF-Racing. Utenom mapping så består den av større Intercooler og ny "full flow" downpipe, du fjerner altså katalysator og erstatter den med et rør uten motstand. DU kan selvsagt programmere disse motorene opp til 250HK men personlig hadde jeg ikke turt å gjøre det hvis du er ute etter et holdbart oppsett. Jeg har montert eksostempmåler og når jeg ser hvor varm eksosen kan bli med hardkjøring hadde jeg aldri turt å kjøre med 250HK og katalysator. Den turboen din får isåfall et fælt liv. De som er dyktige å mappe er de som lager et holdbart oppsett, å tøye strikken for langt kan alle som driver med dette. Når det er sagt så gikk jeg også fra ca 220HK til 260HK og det var definitivt verdt det. Kan absolutt anbefale TRF-Racing produker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Aokai, takk for responsen. Men hvor mye koster steg? 2? Er det mye arbeid eller er det greitt å gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Steg 2 ligger på 7000,- ink mva til e46 om du monterer selv, og sender ecu til oss for programmering. Det er ikke mye jobb nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Tar det på PM i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Hvordan er det å fjerne diesel injectorene på m57, hørt att de sitter som faen? noen spesial verktøy å få fatt i her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Pleier å gå helt greit å få ut, kjør litt før du begynner så du iallefall har litt lunk i motor. Med spes verktøy så må du demontere øvre del av dysa for å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 En kompis hadde ut alle dysene på en 525d, løste skruene som holdt dysa nede, og brukte et flatt skrujern og vippa pittelitt under så var de løse.Sikker på du kunne dratt dem opp med bare fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Ny konkurranse på gang! Vi GIR BORT en TRF Performance egr erstatter! For å delta må du trykke på "Følg denne loggen" i TRF Performance loggen, her: http://bimmers.no/blog/4-trf-performances-logg/ For ikke å snakke om at det er lurt å følge denne loggen, da det vil bli presentert nyheter og flere konkurranser her i tiden som kommer -TRF adne95 og Hpi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Får ikke oppna den linken jeg? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Hmmm.. Gjelder dette flere? Åpnes fint for meg. Gå på forsiden til forumet, der ligger det som "nyhet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Funker fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 veit ikke om det er riktig plass å spørre, men hvor sitter termostatene på m57d30 (e39 530d facelift)? egr-termostaten er jo grei nok, men hvor sitter den andre? og hvor lang tid må jeg beregne på å bytte begge to? hvis jeg setter klemmer på slangen(e) som løsnas, kommer likevel all kjølevæska te å renne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Får ikke oppna den linken jeg? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Sikkert pga Tapatalk Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå