Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har pleid å ikke gjøre noe med slikt, bare pakk det inn så ikke folk ser fingern og besvimer(man veit aldri, ikke alle som tåler å se blod), luft det så ofte du kan igrunn. Etterhvert vil du nok miste neglen, er ganske vanlig, men vokser forholdsvis raskt ut igjen.

Da jeg var mindre kappa jeg av meg fingern i en gressklipper, for å fiske opp scnenene i fingern brukte de stålwire som de bant opp scenene med. De boret hull i neglen og trakk wiren ned gjennom neglen slik at en 5cm wirestomp stakk ut i nederste leddet(wiren begynte i tuppen og var avsluttet med å gå rett ut gjennom huden på nedre leddet, ganske ekkelt :P).. Bare det "lille" stuntet fikk neglen til å falle av. Skal sies at den fingeren er 5mm kortere enn den andre pekefingeren min(på motsatt hånd) og ikke funker helt som den skal. Både med tanke på følighet og bevegelse.

Tenk dere følelsen av en fastgrodd wire som har bodd i ens finger i et par måneder og den skal vekk.. 2 sterke mannfolk og en visegrip tang og et kjemperøsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om skokjøpet til Røkke da?

100 000kr er ufattelig mye penger for et par sko men på en annen side så tenker jeg at hans personlige økonomi blir jo mindre berørt av dette enn min egen økonomi hadde blitt om jeg hadde kjøpt et skopar til 50kr :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Røkke skal få lov til å unne seg litt i ny og ne. Han jobber nok ikke 9-15 hver dag og går hjem fra jobb uten noe ansvar som henger over han. Den mannen er nok på jobb 24/7, er dyktig, har turt å satse og kan spille kortene sine riktig. Synes derfor han fortjener det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte hadde det kanskje blitt litt kjedelig i lengden og hatt så mye penger... (Skrev jeg nettopp det? :shock: )

Det gleder jo sikkert litt mer når man endelig kan kjøpe det man har gått og drømt om og prioritert en god stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...