Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Cabriolet-sesongen er i gang hvertfall :) Kjørte tur i byen med kompis sin Nissan 100NX med targatak, og så minst 6-7 andre med taket nede i byen også :)

For å ikke nevne flust av motorsykler på veiene nå!

 

Sentrum var også helt stappet med turgåere som spiste is over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100NX :o

 

Lever de enda altså?

 

Ja! Utrolig sjeldne. Så en for maaange år siden på Furuset. Så skaffet min kompis seg en pga. han fikk en bil i meget god stand til lav pris (betalte vel 30.000). Etter det så ser jeg plutselig en polskregistrert 100NX i  akkurat samme rødfarge på Grünerløkka og Rodeløkka i ny og ne...

 

Noen som vet noe om gullsmedranet i oslo i dag?

Hva tenker du på? 

 

Edit: Glem det, undersøke litt mer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger kun et tormentprogram, også er det bare å gå på en tormentside og kose seg ;)

 

^Ikke torment, men du skjønner tegninga :P

Hvorfor kan dere ikke skrive de ekte navnene? Driver noen å overvåker for å se hvem som laster ned fra ''bukta''?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke skrive de ekte navnene? Driver noen å overvåker for å se hvem som laster ned fra ''bukta''?

x

X er alt som kommer om du skriver det riktige navnet for bukta :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg cruisa rundt i fatterns Concorde. Det var litt kult. Etterpå spiste jeg en skikkelig kobebiff grilla av fetteren til Eivind Hellstrøm! Fint vær utenfor Tokyo i dag!

savner en invitasjon til cruising og  maten..... :( hørtes chill ut!

 

Skrev et poetisk svar i tråden min nettopp, føler jeg , haha, les :

http://bimmers.no/topic/707112-hermanoos-e30-m-tech-1-veteran/page-46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AV guruer

skulle spille av en blu ray på ps3i kveld (som så ofte ellers). Den aktuelle filmen er "enders game", og kjøpt ny i dag. Under avspilling av selve filmen (ikke trailere, de fungerer fint), så kan man se litt "lag". Sinnsykt irriterende for øynene. Noen som har vært borti dette?

Det eneste som var unormalt er at det var en lapp inni coveret som sier "important information", at denne disken er produsert etter beste standard og at denne kanskje derfor overgår spilleren...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...