Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvilken gate jeg gikk i. Bor på scandic sjølyst eller noe?!

Mister hartstad er på kurs på BMW senteret ved fornebu! Skal være helt til torsdag. Noen tips til ting å finne på? Hotellivet er ikke sååååååå gøy...

 

 

Du får sende meg en pm så kan jeg ta med deg på en BMWLØS TUR I EN MERCEDES og spise en kebab om du kjeder deg...så kan jeg dumpe deg på en bra strippeklubb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække du skikkelig bitch a!? hva koster forresten folie til en hel bil?

Koster ca 5000 ,- for en hel bil. Tar ca en uke i posten, så rekker en rull før fredag :P til din kjære lille scoooter haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Fredrik90 vil si angående dette?

Kan tenkes at han nikker bekreftende. For det er veldig sant det som står, men jeg mener allikevel at Mercene holder bedre enn en Toyota Prius, har kjørt begge deler og selv i fylla så er det grunn til å klage på en 2 år gammel prius :P

 

Mercedesen min er syk for tiden, den lekker automatolje fra verste tenkelige sted.. Dette medfører at girkassa må ut en tur av bilen.. Første gang man endelig må skru litt fordi det faktisk er noe som har gått i stykker på motor/gir :P Har aldri hatt noe tull med noen av delene i mitt eie :P

Bare preventivt vedlikehold som har blitt gjort.

 

Ettersom jeg skal kjøre til Kroatia til sommeren tar jeg det en smule seriøst.. 

Så bilen skal utenom girkasse-prylar få nytt strammehjul på multireim, nye lagre, børster og sleperinger på dynamo(300kr i deler.. hoho), vannpumpe og hardykobling +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende meg en pm så kan jeg ta med deg på en BMWLØS TUR I EN MERCEDES og spise en kebab om du kjeder deg...så kan jeg dumpe deg på en bra strippeklubb :P

Sitter ikke på i gamle drosjekjørte mercer'ass. Bare BMW'ass. Med rekkesekser'ass.

Strippeklubb hørtes mer interressant ut'ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes at han nikker bekreftende. For det er veldig sant det som står, men jeg mener allikevel at Mercene holder bedre enn en Toyota Prius, har kjørt begge deler og selv i fylla så er det grunn til å klage på en 2 år gammel prius :P

 

Jeg har tatt litt forskjellige taxier i forbindelse med jobb, og Prius er det desidert verste man kan sitte i. Alt rister skramler og bråker. I tillegg åpnet hanskerommet seg plutselig i den ene, uten at veien var unormal dårlig eller noe.

 

Utover Mercedes har jeg også tatt Opler, Volvoer, VW, BMW og andre biler uten å bry meg så veldig mye, men Prius stiller i sin egen (under)klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å ta taxi i Haugesund i forhold til Stavanger vertfall :P

 

Får nesten alltid mercedes taxi, ikke forbanna prius og caddy maxi skit som i Stavanger.

 

Og så er det somregel nordmenn som kjører, har ikke noe imot utlendinger, men når dem knapt kan norsk og ikke vet hvor Sandnes er omtrent så blir jeg litt trekt til den prisen de tar...(finnes jo selfølgelig dem som er bra og da..)

 

Dårlig uvane med å ta taxi hjem når jeg har vært ute i det siste :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...