Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tilbud på nevnte artikler kjenner jeg ikke til, men jeg vet hvor det er å få kjøpt. Med 4 døttre, hvor de 3 eldste er hhv 17, 19 og 21 så har jeg blitt sendt ut på de utroligste oppdrag for å handle inn det jentene trenger. [emoji3]

Handle tamponger og bind er verre enn kondomer ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke helt tøffel heller selv om man er gift...visse ting kan de handle selv...slik som kvinnelige hygiene produkter.... Jeg sender ikke kona ut for å handle ting til bilen..derfor handler aldri jeg noe til henne som har samme plasseing i hyllene som tamponger and shit... 

 

Kona har hatt lappen i 11 år snart....

 

 

Hun har kjørt 3ganger...totalt...inkludert oppkjøringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke helt tøffel heller selv om man er gift...visse ting kan de handle selv...slik som kvinnelige hygiene produkter.... Jeg sender ikke kona ut for å handle ting til bilen..derfor handler aldri jeg noe til henne som har samme plasseing i hyllene som tamponger and shit...

Kona har hatt lappen i 11 år snart....

Hun har kjørt 3ganger...totalt...inkludert oppkjøringen...

Pussig nok sa du det motsatte før du var gift... At gifte menn var tøfler og svake... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Samme her.. 

 

Kan bli litt lei av og til... :P

 

Haha, jeg blir igrunn ikke lei! Altfor glad i å kjøre bil, nå planlegger fruen å ta førerkortet og det bekymrer meg.. Hun snakker om å kjøre litt på ferieturer o.l tilogmed.. Kan hende vi må kjøre hver vår bil isåfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg blir igrunn ikke lei! Altfor glad i å kjøre bil, nå planlegger fruen å ta førerkortet og det bekymrer meg.. Hun snakker om å kjøre litt på ferieturer o.l tilogmed.. Kan hende vi må kjøre hver vår bil isåfall :D

Vi (en vennegjeng som er glad i biler) snakket om det i går... At når vi skal på tur så er det fordi vi er glad i å kjøre bil, og vi vil alle kjøre selv! Kom ikke på tale å reise på biltur og bare sitte i bilen! Det går an å dele bil med en annen person om det er nødvendig (f eks halvere leiebilutgifter på utenlandstur), og bytte på kjøringen. Folk som ikke er like glad i bilkjøring forstår sjeldent det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg blir igrunn ikke lei! Altfor glad i å kjøre bil, nå planlegger fruen å ta førerkortet og det bekymrer meg.. Hun snakker om å kjøre litt på ferieturer o.l tilogmed.. Kan hende vi må kjøre hver vår bil isåfall :D

 

Jeg prøver å få ho til å ta lappen, men vil ikke..

 

Jeg er glad i å kjøre bil, det er det ikke tvil om, men siden vi har unger så kan det bli mye. Kjøre hit, dit og bort der. På butikken..

 

Så "skal" jo ho på IKEA av og til, DA hadde det i såfall vært greit om ho hadde lappen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...