Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ville trekt meg uansett, med heftelser *kremt* (se bilen min)*kremt* Neste bilkjøp skal jeg kreve å vite skiltnr før jeg ser på bilen ;)

visste om skiltnr, men sjekket likevel ikke opp heftelser jeg..

 

etter å ha tenkt over det kommer jeg fram til ufattelig mange ting som irriterer meg med bilen og, selv om motor og drivverk veier ganske mye opp. ser at det kommer på ganske mange tusen i utgifter før jeg får en bil som jeg selv vil være fornøyd med, og da er det ekskludert alt av små duppeditter jeg vil ha.

 

tror likevel at jeg ikke trekker meg fra kjøpet helt enda, venter med å avklare det imorgen.

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en smule kvalitetsforskjell på pærer :)

Verdt å betale ekstra for godt lys.

En kamerat har kjørt med de pærene på Benzen sin med org. Xenon i nesten et år. Lyser som bare det.. Når de 40 kroners pærene lyser helt likt som Osram pæra i lykta som pæra ikke hadde gått i, så tenker jeg at det er godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dette selv, min erfaring er at de lyser betydelig svakere enn original vare. Prøvd dette både på xenon og halogenfronten. Hvis reflektoren din er ren, og glasset ikke møkkete og ripete er forskjellen betydelig. Mer enn nok til at jeg kjøper Osram fremfor kopivare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke min. Den står på en campingplass nå.

Bilen står her nå.

attachicon.gifimage.jpg

Og jeg har hvitt gjerde ;)

Hvor så du denne bilen bak det røde gjerdet?

 

 

Bilen så iallefall helt lik ut som din... Ikke at jeg ser forskjell på de bilene..men du ser greia... Så den ett sted mellom fredrikstad og gressvik...en laaaaaang vei inni skogen med masse ut..så dukka den opp sånn plutselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da vet jeg ikke hvor du har sett den. Mye veier mellom Fredrikstad og Gressvik. Så kan jo være hvor som helst. :P

Sikkert mange som syns mange biler ligner. Men den jeg har er det bare 1 av på denne siden av kloden. Så lik var den nok ikke :)

Morra mi så jo ikke forskjell på 740'n (E38) og 316 (E36)

Hadde det ikke vørt for at den ene var blå og den andre grønn hadde ho ikke sett forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...