Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

316: Tror det skal være rimelig greit å lage en dvd med windows movie maker, som følger med windows. Om jeg ikke husker feil kan du brenne direkte derfra, med meny og alt. Nå er det lenge siden jeg har brukt det da, men har jo en del video på filmkameraet nå selv. AVDHC 1080i. Håper til jeg får til å redigere litt :)

Skrevet

Ja vi får håpe chatten kommer til å bli flittig brukt. Det ser jo ut som endel av dere ihvertfall bruker den, og det er jo bra. Så slipper vi så mye av slike innlegg her inne. Det er vel igjen noe enda, men alt tar vel litt tid.

Skrevet

Flere av dere faste tulletråden-chattere bør prøve chatten. Relativt bra med liv der. Kommer det flere, blir det ikke dødt og det er win win for alle parter :)

Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med å komme innpå Chaten? Når jeg trykker på "Chat" kommer jeg innpå forsiden til bimmers.no..

Skrevet

Du må skrive inn brukernavn og passord på den siden. Du ser "boksene" som er på venstre side. Lik vanlig innlogging som på "vanlig" bimmers.

Skrevet

Har prøvd det også, uten at det går. Står at jeg er innlogget på forsiden, men alikevel går det ikke..

Skrevet

Vel, da kan ikke jeg hjelpe noe mere. Noen andre?

Edit; prøvd å trykke på [chat] etter innlogging?

Skrevet
se der ja gunnar er tilbake kanskje bimmers blir solgt til noen som har tid nå:)

Når jeg ser en del av kommentarene dine rundt omkring på forumet her så håper jeg virkelig ikke at Gunnar er så dårlig stilt at han engang vurdere å selge til deg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...