[space] Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 316: Tror det skal være rimelig greit å lage en dvd med windows movie maker, som følger med windows. Om jeg ikke husker feil kan du brenne direkte derfra, med meny og alt. Nå er det lenge siden jeg har brukt det da, men har jo en del video på filmkameraet nå selv. AVDHC 1080i. Håper til jeg får til å redigere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Ja vi får håpe chatten kommer til å bli flittig brukt. Det ser jo ut som endel av dere ihvertfall bruker den, og det er jo bra. Så slipper vi så mye av slike innlegg her inne. Det er vel igjen noe enda, men alt tar vel litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Derjaaaaa! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26456027 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Flere av dere faste tulletråden-chattere bør prøve chatten. Relativt bra med liv der. Kommer det flere, blir det ikke dødt og det er win win for alle parter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 se der ja gunnar er tilbake kanskje bimmers blir solgt til noen som har tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er det flere enn meg som sliter med å komme innpå Chaten? Når jeg trykker på "Chat" kommer jeg innpå forsiden til bimmers.no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Du må skrive inn brukernavn og passord på den siden. Du ser "boksene" som er på venstre side. Lik vanlig innlogging som på "vanlig" bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Har prøvd det også, uten at det går. Står at jeg er innlogget på forsiden, men alikevel går det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Vel, da kan ikke jeg hjelpe noe mere. Noen andre? Edit; prøvd å trykke på [chat] etter innlogging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Audi A3 sedan 2013? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 se der ja gunnar er tilbake kanskje bimmers blir solgt til noen som har tid nå Når jeg ser en del av kommentarene dine rundt omkring på forumet her så håper jeg virkelig ikke at Gunnar er så dårlig stilt at han engang vurdere å selge til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 tror ikke han nevnte at han ville kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 HEhe folk er uten etter å ta hverandre her enda ja Er det noen med god peiling på cisco VPN her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Derjaaaaa! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26456027 naaaijs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 tror ikke han nevnte at han ville kjøpe? viewtopic.php?f=13&t=181192&p=1906201#p1906201 Sitat 3. innlegg: -dette er vel ikke samme tråd da jeg faktisk vurderer seriøst og kjøpe www.bimmers.no om d nå kan svare på henvendelse ang kjøp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg