Larsinnj Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hopp over hele tulletråden å skriv om gud vet hva i chaten da vel.
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 +1 kjør på med masse porsche stoff Fredrik, en del her liker å lese og høre om de. Ser at du begrenser deg til 911 på diesel og statsjonsvogn.. det er ikke mange åra siden du aldri hadde gjort det, er vel ikke lenge før panamera kommer i stv utgave med diesel motor Hehehe... man skal aldri si aldri når det gjelder alternative drivkilder til Ottomotoren i en Porsche. Cayenne har en dieselmotor (Gud forby selv om den faktisk er en ganske fornuftig konfigurasjon i nettopp Cayenne) og Panamera har en hybridmotor (elektriske motorer er uten tvil fremtiden), men den dagen 911 kommer med en dieselmotor lover jeg å aldri skrive et ord mer om Porsche her inne...
noekult Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Bare ignorer postene, ikke verre enn det. Så dør det ut av seg selv etterhvert, slik vi begravde Zibiriririririri Veldig varmt i Oslo også, nå. Har satt vinterjakka på vask og den skal parkeres nå hvertfall, sammen med strømpebuksene - og innen tre uker skal jeg kjøpe sommerfelger og legge om (sammen med profileringsklistremerker på varebilen) Weee =)
Berndtsson Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hopp over til HVA??!? Er jo faen ikkenoe annet her snart! Haha, gratulerer med et flott innlegg! Hvis du prøver å drite deg ut har du jammen klart det med god margin..
Jordfræsar Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Årets første grillings i dag Vakkert må man si! (ikke minst godt).
ingard Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Årets første grillings i dag Vakkert må man si! (ikke minst godt). Grillet tidligere i uken. 5 grader og regn, men flintsteika smakte like fortreffelig
Yngvejos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Årets første grillings i dag Vakkert må man si! (ikke minst godt). Grillet tidligere i uken. 5 grader og regn, men flintsteika smakte like fortreffelig Jeg hadde årets første grillings for 3 uker siden og gjenntok suksessen på torsdag. Det var ikke kaldt i det hele tatt.
S.Arnesen Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hopp over til HVA??!? Er jo faen ikkenoe annet her snart! fælt for deg gett Har du i det hele tatt tenkt på at det er en frisk bris for oss som ikke har noen interresse av å lese samtalene imellom deg og to-tre andre, slik som det har vært i lang tid..
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Artig... smaker vannpipe godt også for en som ikke røyker (er røyken f.eks like farlig)? Jeg vet at tobakken er tilsatt smak av f.eks epler eller sitrusfrukter.
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Bare ignorer postene, ikke verre enn det. Så dør det ut av seg selv etterhvert, slik vi begravde Zibiriririririri Poenget her er at det alltid vil være enkelte BMW interesserte som også er seriøst interessert i Porsche. Det ene ekskluderer ikke det annet når man er skikkelig interessert i biler. Jeg sier ja takk til det beste fra de beste bilprodusentene. Jeg er også interessert i Alfa Romeo og som noen av dere vet har BMWCCN hatt banedager sammen med Alfaklubben. Hva med deg Clerion... steiler du helt hvis vi tar noen runder med fokus på Alfa Romeo?...
///MoePower Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hva er problemet egentlig? Jeg er lei av å lese sider inn og sider ut med krangling om hvem som skal få lov til å skrive om hva.. Jeg skjønner begge parters frustrasjon men enkelte ting blir man enkelt og greit ikke enige om hvor mye det enn diskuteres. Mange her inne skriver at det bare er å "hoppe videre" når man finner innlegg som ikke er av interesse, likevel klarer de ikke selv å gjøre det og det gjelder Fredrik også.. Det er ikke vits i å sitte å svare på all dritten man får slengt etter seg, noen ganger er det faktisk bedre å bare ignorere motparten og på den måten få slutt på spetakkelet. Hvis man sitter og svarer på alt som blir sagt og går til motangrep hver gang så ender det bare opp med at alle sitter og forsvarer seg tilslutt, ingen ønsker å være den som gir seg og til tross for at man kanskje føler seg litt enig i det motparten har å si så prøver man med trass å finne måter å være uenige på.. Case closed..?
Clerion Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Bare ignorer postene, ikke verre enn det. Så dør det ut av seg selv etterhvert, slik vi begravde Zibiriririririri Poenget her er at det alltid vil være enkelte BMW interesserte som også er seriøst interessert i Porsche. Det ene ekskluderer ikke det annet når man er skikkelig interessert i biler. Jeg sier ja takk til det beste fra de beste bilprodusentene. Jeg er også interessert i Alfa Romeo og som noen av dere vet har BMWCCN hatt banedager sammen med Alfaklubben. Hva med deg Clerion... steiler du helt hvis vi tar noen runder med fokus på Alfa Romeo?... Gud Du oppfører deg virkelig som ett barn Fredrik. Skulle ikke tro du var en mann som har levd noen år. Steiler absolutt ikke for Alfa-preik. Bare jeg slipper å se det i hvert eneste innlegg. Som flere her har skrevet så er det kjedelig å lese Ctrl+c Ctrl+v fra wiki.... Det klarer vi fint å finne selv om vi er så jævli interessert.
Yngvejos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... 9Large.jpg Artig... smaker vannpipe godt også for en som ikke røyker (er røyken f.eks like farlig)? Jeg vet at tobakken er tilsatt smak av f.eks epler eller sitrusfrukter. Jeg vil tro at det smaker godt selv om man ikke røyker. Jeg snuser hovedsaklig, men tar meg en røyk iblandt. Jeg var ikke i stand til å kjenne noe annet enn fruktsmaken. En liten klype tobakk varer i minst 30 minutt så hvert trekk blir veldig svakt, men jeg regner med at du får i deg samme mengden nikotin og annet dritt som du får av en sigarett.
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Gud Du oppfører deg virkelig som ett barn Fredrik. Skulle ikke tro du var en mann som har levd noen år. Steiler absolutt ikke for Alfa-preik. Bare jeg slipper å se det i hvert eneste innlegg. Som flere her har skrevet så er det kjedelig å lese Ctrl+c Ctrl+v fra wiki.... Det klarer vi fint å finne selv om vi er så jævli interessert. Du klarer heller ikke å holde deg for god til å komme med personlige karakteristikker og jeg tror heller ikke at du er den rette til å vurdere begrepet barnslig. Så fint at du klarer noen runder med Alfa Romeo da.... klarer du også noen runder med Mercedes-Benz?
Anbefalte innlegg