noekult Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Verste som finnes er innpåslitne selgere over telefon. Det hadde skremt bort meg som kunde. Men hver selger har vel sin stil... Noen gjør deg trygg og komfortabel, andre spiller på finansmuligheter og andre igjen spiller på å "minne på" til en gir etter... Osv... Husker jeg skulle ha jobb. Den beste selgern hos en stor forhandler var han som spilte på finans og overbeviste kjøper om at det var rimelig å ta med seg bilen hjem
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Verkstedet bilen min står på skulle ha 26.600,- for å skifte turboen min som har havarert.. 5 timers jobb skal koste 16.600,-? Et annet verksted ville gjøre jobben for 1000kr timen og 8995,- for delene, og beregnet å bruke 5 timer. Syyyke prisforskjeller. Uheldig å havarere i Moss Bilen ble plassert på et "bmw" verksted som ikke viste seg å være bmw av Falken på søndag, 2 dager gikk det før de fant ut at det var turboen. Og det tok de over 30 timer å finne pris på jobben for meg.. Dvs at bilen min har stått hos de i snart 4 dager, de har funnet ut noe jeg egentlig visste, og jeg må betale de rundt 2000,- for "feilsøkinga".. *rive seg i håret* Sjekk dette tipset... http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=211
joachim sørlie Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30422233 denne hadde vært noe og hatt stående i garasjen...
Jordfræsar Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 joachim: jeg hørte mitt navn laaaang veg på facebook... send meg en PM her så kan jeg kanskje hjelpe!
anders87 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Når jeg har kjøpt min 07 volvo med soting forran, hva skjer på eu godkjenning da? Vise den hos en lokal helt? Du får du 2er feil, og må på ettervisning innen 14 dager.. Kjør ned begge rutene, napp ut sikringen, vis bilen og du får en 1er feil. Problem solved
Yngvejos Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Når jeg har kjøpt min 07 volvo med soting forran, hva skjer på eu godkjenning da? Vise den hos en lokal helt? Du får du 2er feil, og må på ettervisning innen 14 dager.. Kjør ned begge rutene, napp ut sikringen, vis bilen og du får en 1er feil. Problem solved Man har mer enn 14 dager på seg å vise. Fristen for etterkontroll er 1 måned etter at eu-kontrollfristen har gått ut.
kvammis Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Tok den på biltilsynet en gang. Ned med begge rutene, av med kontakt. Begynte å regne 3min etter han kjørte inn i kontrollhall;)
Zibiri Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Nei får vell nesten åpne julekalender'n før enn legger seg vell, 23 dager igjen til jul
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 1920`s hotness: http://www.retronaut.co/2011/06/1920s-screen-sirens/
Thundercoil Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Det hjalp ikke å finne prakteksempler av BMWer til min far. Han kjøpte seg en Audi A6 2002 1,9tdi. Jeg fant noen strøkne, nydelige E46 og E39 med god historikk, men den selverklærte BMW-entusiasten kjøpte nok en gang et annet merke. Nå har han kjørt rundt i drittbiler til 10-30k og skyldt på budsjett vs. BMW, men nå når han hadde 70-90k til bilkjøp, sviktet han 'merket sitt' igjen. Hehe. Blir litt oppgitt. Forrige bilen er/var en 96mod A6 2.0, og den var han på ingen måte fornøyd med. Til og med universet prøvde å fortelle ham at bilen ikke var ment for ham. For det første falt den i fra hverandre. Alt fra understell til motor ble lappet sammen, nabokatten pisset på setene, kom en ny ulyd ukentlig, en røyskatt krøp inn i motorrommet mens vi var i konfirmasjon, og den tygget over halve ledningsnettet, slik at bilen kubbet, måtte bli tauet og deretter lappet sammen igjen. Røyskatten ble grillet. Hahaha.. For å toppe det, tok bakluken fyr bak lyktene, og ødelagte hele bakluken og fangeren. Lister spratt av, deksler løsnet.. Nei uff. Bra det er én av oss som har vettet i behold og kjøper BMW. Han hadde faktisk en E34 520i for ca. 10 år siden (siste BMWen hans) som hadde gått over 500k, og det eneste han byttet på den, var en reim.
JonasD Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Da var natt-toget kommet til Hamar, fortsatt 3 timer til jeg er framme i drammen og skal se på bil.
miklysa Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Jørgen og Knut... 199,- hos teknikmagasinet.no Jeg har en slik en! Her er meg med den: Mulighetene er uendelige!!
M|Fjeld Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hahaha Mye rart folk finner på Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Anbefalte innlegg