Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le av Hylle og påfunnet hans. Tviler på at Bimmeren kommer til å funke noe særlig. For å sitere admin "den gamle plattformen var utdatert". Det vil si, ubrukelig. Vi får se hvor lenge forumet hans virker.

Jeg var forsåvidt enig i mye av det han skrev, men måten han skrev det på og måten han gikk fram på minner kun om en drittunge. Slik oppførsel kan ikke tolereres og jeg skjønner godt at MJK stengte han ute. Vittig også at folk ble hysteriske "vet du ikke hvem hylle er? hvem med BMW interesse kjenner ikke ham" Vel, jeg har hatt BMW dilla så lenge jeg kan huske og jeg har aldri hørt om fyren. Totalt sett så tror jeg det kun er noen få prosent av de med BMW interesse som vet hvem han er, og om han hadde vært "mister BMW" i Norge så er han ikke fritatt for folkeskikk og sund fornuft!

Han hadde definitiv kommet mye lengere med en saklig og seriøs tone enn å gå direkte i angrep og bli personlig mot forumets nye eier.

Skrevet

Regner med mange bruker tapatalk her ? Jeg har en vane å sjekke kjøp og salg opp til flere ganger daglig for å se om jeg finner noe interessant.. Nå som den nye kjøp og salg delen ikkje funker på tapatalk(såvidt jeg har fått med meg), så "forsvinner" den delen litt vekk synst jeg.. Da har en "god" rutine blitt borte for min sin del og blir vell ikkje helt de samme..

Skrevet

Så vidt jeg har forstått, jobbes det med å få kjøp/salg delen inkludert i TapaTalk. 

De høres bra ut :)

Det undersøkes om det lar seg gjøre tror jeg vi må si. For å ikke skape for store forhåpninger. Vi hadde faktisk ikke informasjon om at Bimmers benyttet seg av den nevnte appen, da vi tok over roret, så vi ble tatt litt på senga der. Men som sagt, vi skal se om det kan være mulig å få dette til i alle fall.

Skrevet

Jeg var forsåvidt enig i mye av det han skrev, men måten han skrev det på og måten han gikk fram på minner kun om en drittunge. Slik oppførsel kan ikke tolereres og jeg skjønner godt at MJK stengte han ute. Vittig også at folk ble hysteriske "vet du ikke hvem hylle er? hvem med BMW interesse kjenner ikke ham" Vel, jeg har hatt BMW dilla så lenge jeg kan huske og jeg har aldri hørt om fyren. Totalt sett så tror jeg det kun er noen få prosent av de med BMW interesse som vet hvem han er, og om han hadde vært "mister BMW" i Norge så er han ikke fritatt for folkeskikk og sund fornuft!

Han hadde definitiv kommet mye lengere med en saklig og seriøs tone enn å gå direkte i angrep og bli personlig mot forumets nye eier.

Som den steinaldermannen jeg er, så er jeg definitivt enig i at Hylles oppførsel/utsagn ikke er noe jeg verken bifaller eller synes noe om. Det er noe han må stå for på et personlig plan, og jeg synes det er dumt at det ble skrevet slik det ble. Å forsvare han her i dette tilfellet skal jeg ikke gjøre, men har valgt å tolke det slik at han var litt revet med - og gikk over streken. En beklagelse kunne nok gjerne vært på sin plass, men det er vel kanskje ikke lett hvis han er bannet til 2037. Merk: jeg mener han har lov til å ha sin egen personlig mening, men at det ble fremlagt på en direkte dårlig måte. Ei heller vil jeg kalle han for Mister BMW eller lignende. Min definisjon er en kjekk ung gutt som vier mesteparten av sin tid til at vi i miljøet skal kunne samles og ha det bra. Dette gjør han ikke til "mister BMW", iallefall ikke ennå. Jeg har for min egen del kjørt og skrudd BMW lenger enn han har vært på denne jord, så jeg vil si at jeg har begge beina tyngre plantet i BMW-miljøet enn han. På en måte. Eller gjerne ikke. Men at andre blir hysteriske, kan så være. Slik er det alltid, men betyr ingenting så lenge han verken har oppfordret til det eller erklært seg fritatt fra normal folkeskikk.

Å kalle Bimmeren.no for et direkte angrep, er vel å ta litt hardt i. De siste happenings var vel egentlig mer siste nikk som trigget at forumet ble opprettet. Jeg ser heller ikke vitsen med å verken sensurere bruken av "bimmeren.no" eller benekte at jeg er med der. Norge er et fritt land, og forumer finnes det tusenvis av. Hvis de nye eierene av Bimmers.no frykter Bimmeren.no så mye at de må enten slette innlegg som dette, eller sensurere et navn på et annet forum med samme innhold - da har de allerede innrømmet at de enten er direkte smålige, eller at de frykter et forum med 200+ medlemmer så mye at de innser at slaget er tapt. David mot Goliat... De må heller se det positive i det, og skjerpe inn, for å ta opp konkuransen som Bimmeren.no kommer med nå. Litt konkuranse er bare sunt, og kommer brukerene til gode såfremt lederene av forumene takler det rett.

Så lenge det ikke drives med skittkasting fra forumets ledelses side, ser jeg ingen problem med at det diskuteres her. Og jeg er motstander av slikt, så hvis det skulle oppstå, så skal jeg være førstemann ute for å reagere.

Forumets utseende er SELVSAGT en viktig del av det å være delaktig i et forum. Bimmers.no's nye opplegg tiltalte meg midt i baken, og jeg irriterte meg over at jeg ikke orket å oppdatere trådene min som var besvart. Men så fort jeg gikk inn, så irriterte jeg meg over det nye utseendet. Men dette er nå min personlige mening. Jeg kommer ikke til å boikotte Bimmers.no og kutte de helt, jeg har altfor mange timer og år inne her til å gå rett bort. Jeg har også 3 tråder som jeg ikke vil etterlate døde, pluss at det er mange tråder som jeg fremdeles følger med på. Men den daglige dosen norsk BMW-forum vil ble konsumert på Bimmeren.no. Om noen i ledelsen i forum en eller forum to skulle ha problemer med det, så blir det deres problem - ikke mitt. Og det gjelder dere andre også. Vi står fritt til å være der vi selv vil være. Noe annet vil egentlig bare bli dumt. Like dumt som å drive med skittkasting, ledelse til ledelse, forumer imellom.

Just Pedi's 02. cent

Skrevet

Ganske drøyt med førerkortbeslag egentlig. Ja det er lite voksent, men er det virkelig så farlig å legge en bil breit i en rundkjøring, ting kan vel ikke gå så galt.

Ikke alle som er enig med det. 

Husker når en kompis mistet lappen for å sladde i rundkjøring for noen år siden. 

Førsteside oppslag neste dag var "Livsfarlig lek i rundkjøringer"  :oo:

Skrevet

Ganske drøyt med førerkortbeslag egentlig. Ja det er lite voksent, men er det virkelig så farlig å legge en bil breit i en rundkjøring, ting kan vel ikke gå så galt.

Nja, det kommer vel helt an på situasjonen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...