Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er rett og slett blitt lei bilen, hadde det ikke like morsomt bak rattet de siste månedene :P og blodpris på diesel i det siste har gjort meg fattig xD

hadde vært gøy å prøvd og gjøre et byttehandel mot en tesla, men føler at teslaen blir ubrukelig for meg mtp at jeg ikke kjører så mye inntil byen og driver ofte med langkjøring.  :P

Tesla ubrukelig?

jeg vet, sjokkerende ikke sant? tesla passer ikke for alle sammen :)

Det passer for de som ikke vil betale "blodpris" for diesel. Jeg betaler 11-12 kr pr liter, så dette er nok en personlig utfordring, ikke et nasjonalt problem.

faktisk jeg som betaler for alt, forsikring, lån, og bruken ;) mor og far har ingenting med bilen å gjøre lenger, og bare fordi jeg syns diesel er dyrt og ikke bruker bilen betyr det ikke at jeg ikke har råd, er bare snakk om å prioritere andre ting, som feks spare opp penger til depositum på leilighet da jeg har tenkt å flytte ut. 

har ikke problemer med å betale for diesel, men lit drøyt å betale 15 pr liter for tiden. 

Mye hat som kommer i min retning for tiden xD 

Når man bruser med fjærene, så kommer de andre hannene og bruser tilbake. Sånn er verden.

jeg pleier alltid å fylle på statoil furuset :P fyller sånn ca hver 10 dag :P tror tanken rommer 70liter 

tenker at enten er jeg uheldig med prisen eller at jeg fyller på til feil tid xD 

Hvis du fremdeles ikke har skjønt hvordan drivstoffprisene fungerer, så blir jeg faktisk litt skremt. Å fylle 10 liter om dagen er det dummeste du gjør, og om du har så god råd som du sier, så bør du få deg et drivstoffkort som gir deg rabatt på fyllingene.

Jeg har 0,8-1 krone rabatt per liter jeg fyller fordi jeg bruker kort.

Kan vell stemme det, men går jo mer enn 60l på da :P

Kommer jo sånn 900km + på en tank ca, holder greit det syns jeg. vandt med å fylle hver 500 så :P

Så lenge jeg passer på å fylle søndag kvell eller tidlig mandag så er somregel ikke dieselen så veldig dyr.

I henhold til boka går det 61 liter på E91'en min. Ikke for å flisespikke, men jeg måtte bare si det :P

I det siste har jeg blitt sånn...lei...av bilkjøring...Før kunne jeg kjøre fra tromsø til oslo i ett strekk uten å bli trøtt...nå blir jeg trøtt etter 1time... Før hadde jeg biler med "noe som ikke stemmer" feil..nå funker alt, er komfortabelt og alt er som det skal... Har jeg blitt gammel?

Tror jeg må skaffe meg en bil som bråker, er stiv og ubrukelig og har en bremsefeil som gjør at jeg hele tiden må følge med...

Tror ikke Wicky tok denne, Fredrik. Selv om det var såpass kort tid mellom dem :D

Etter rundt 6 år var det på tide med nye krefter (andre gjør heldigvis jobben like bra eller bedre). Jeg var også ganske lei av div. trolling her inne. Mye tyder imidlertid på at trollene etterhvert har blitt voksne... :)

Skrevet

Er alikevell politiet som gir boten :P Sent from my iPhone using Tapatalk

Nja. Du får brev fra politi der du får beskjed at bilen er tatt. Og du må da si fra om du kjørte bilen eller ikke.

Så kommer boten fra Statens Innkrevingssentral.

Politiet selv blir jo også tatt.

Her et utdrag fra en avis.

Statens Vegvesen - som administrer fotoboksene i tunnelen - varslet politiet i Follo om råkjøringen.

Politimester Arne Jørgen Olafsen sendte saken videre til Spesialenheten for politisaker. Nå har spesialenhetens leder Jan Egil Presthus henlagt saken mot politimennene som beviselig råkjørte.

Skrevet

Hat er når du ikke tåler personen osv, at jeg liker deg mindre enn f.eks Nytern er bare sånn det er. Kan hende du har beina litt mer på bakken i virkeligheten.

Skal godt gjøres å hate noen over internett, egentlig. Hat er et sterkt ord. Føler at man hvert fall bør kjenne den man hater.

Skrevet

I det siste har jeg blitt sånn...lei...av bilkjøring...Før kunne jeg kjøre fra tromsø til oslo i ett strekk uten å bli trøtt...nå blir jeg trøtt etter 1time... Før hadde jeg biler med "noe som ikke stemmer" feil..nå funker alt, er komfortabelt og alt er som det skal... Har jeg blitt gammel?

Tror jeg må skaffe meg en bil som bråker, er stiv og ubrukelig og har en bremsefeil som gjør at jeg hele tiden må følge med...

Er vel ikke mulig å bli trøtt i din bil med den musikken du sender på snap  \:D/  :headbang:

Skrevet

er det bare jeg som synes det er digg og fylle opp tanken med 98 blyfri til litt over 17kr liter`n ,hehe lætiss, men samma faen. bensina skal stige til over det dobbelte før jeg tar beina eller tog/bussen fatt,hehe

Skrevet

Er vel ikke mulig å bli trøtt i din bil med den musikken du sender på snap  \:D/  :headbang:

hahahaha "hakk i plata hakk i skuldern" er allerede en klassiker :P Kommer flere ikveld gitt...imma gonna partyyy in the varebil :P

Skrevet

Fikk ikke svar i felg tråden, så prøver meg her :) Hva heter disse AC Schnitzer felgene? Og hva kan de være verd i grei stand, hele og rette?

post-70993-0-98296100-1404495169_thumb.j

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...