Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke hvorfor... finner da andre bedre biler til 50lapper?

Synes heller ikke det var så forferdelig billig... Men på en annen side så må man godt over 200 000 km og heller tvilsom historikk på en tilsvarende 2001 E39 520I til samme pris :) Synd Nissan og Toyota ikke lager disse store sedanene for det europeiske markedet lengere, men de klarte ikke å overleve mot 5-serie og E-klasse i dette segmentet.

Skrevet

Fått så mange henvendelser på Golfen, helt sjuk respons på en kjedelig bil. Nesten alle er "gir 10000 kontant ok" e-poster da :P Fortsatt mange som tror at de kjøper helt ny bil i den laveste prisklassen for en 16 år gammel Golf haha :P Hater bruktbil salg, meeeh.

Det der irriterer meg og, enkelte greier ikke se sammenheng mellom pris og stand på sånt...  

Joa, men den er ikke begjært avregistrert grunnet manglende EU kontroll før 31 januar 2015....

Er ikke stolt av kromfelgene jeg hadde på min e32 as.... :(

pluss at det er lett å søke om 2 mnd etter dette igjen :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48908264

En som tilbyr en håndjager til annonseselgere gitt,vinn vinn situasjon for en desperat tvilsom kar der ute..

hahahha, hver sin lyst :P  må da finnes lettere måter å få tak i en som er "ivrig" enn å overtale en tilfeldig telefonselger til å møtes for litt kjeppleik  :iwant:

Skrevet

Det der irriterer meg og, enkelte greier ikke se sammenheng mellom pris og stand på sånt... 

Nå er det ei som skal ha førstebil fra sørlandet som er megaivrig. Hun er visst billakkerer lærling og har forelska seg i bilen farge og utseendet :P Og har gitt full bud. Prøver å fortelle henne (pga. jeg har samvittighet) at motoren bruker litt olje og at den skal EU-godkjennes av kjøper uten noen form for garanti eller forsikring fra meg, men bilen skal hun bare ha. Jaja, håper hun ikke ender opp med å sløse tiden min. Også håper jeg selvsagt at hun får problemfritt eierskap.

Helt sykt hvor stor forskjellen er fra det vi pleide å få av bruktbiler til 15.000 kr. for 10-11 år siden som førstegangskjøpere, vs. i dag! Den gangen var det udriftsikkert og livsfarlig ræl fra 80-tallet uten servo, abs-bremser og airbags haha... Heldige ungdommer!

Skrevet

Gratulerer med spenstig valg, artig at noen tør å tenke utenfor boksen :)

Takk for det! Noe utenom det vanlige ja. Var viktig med plass til barnevogn(for fremtidige planer) sa madammen, så med ei bakluke som åpnes nesten til midten av taket og et greit bagasjerom er dette knall bil. Midtmontert eksos !post-43083-14091688541164.jpg

Skrevet

Må lakke kaktusen hvit, så blir den sånn en Fiat Panda burde sett ut :) Foliere noen bambusblader på dørene osv. 

Neida :P  

Men heter den Cactus pga lavt forbruk (siden kaktuser drikker lite vann?) Hehe

Skrevet

C4 Cactus? Deres? :smile: Er så lenge siden jeg var inne på her at sist hadde dere akkurat kjøpt up! :smile:

Hehehe... ting & tang utvikler seg. Up'en er solgt til fordel for en Cactus. Jeg klarte ikke å stå for fristelsen til å kjøpe tiårets særeste bil og jeg angrer ikke. Komforten er glimrende og når det i tillegg er plass nok og man uten problemer kan klare gjennomsnitlig 0,31 liter/mil ved blandet kjøring er jeg fornøyd. Det er klart at dette er noe helt annet enn BMW, men etter nesten 10 år med favoritten fra Bayern er det på tide med en pause. Jeg er nok tilbake i folden igjen om et par år, men jeg fortsetter selvfølgelig som redaktør her inne. Ergo vil jeg fortløpende oppdatere meg på hva som skjer på BMW fronten... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...