Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Skibsplast stemmer! Sportmaster 15 ht for å være nøyaktig... Det med vannlinja stemmer nok også.... Forrige eier var ikke så nøye på det, så han fulgte bare linjene på båten... Bake stemmer det, forran er den altfor høy... Prøvde å pusse vekk bunnsmurninga nå i vinter, men det var umulig å få fint Endret Mai 31, 2015 av Eksos
Marius2002 Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Vel jeg og min samboer skulle på Europa-tur i vår Veloster og skulle starte turen neste fredag. Vignette for kjøring i Østerriket er innkjøpt og miljøoblat for de større byene i Tyskland er kjøpt inn, service er utført og jeg skiftet bremsene foran. De hadde sikkert holdt, men jeg liker å være på sikre siden. MEN jeg hadde nettopp et illebefinnende og bestilte flybilletter og hotell til oss i Nice, for så etter ei uke ta toget til Paris og være der i noen dager (4 for å være nøyaktig) og fly hjem derfra. Alt er betalt og ordnet. Flere måneders planlegging og jeg ombestemte meg ei uke før vi skulle dra.. jaja, jeg får trøste meg med at jeg kan nyte turer til vingårder og ei iskald pils langs gaterestauranter osv.
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Godt å se det er flere som har båtprosjekter! Får mitt båtprosjekt hjem neste helg, men i noe større skala thbrekke, sveigis og liffi reagerte på dette 3
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Håhå, hakket mer macho det der ja! Og hakket mer arbeid, hakket mer å være urolig for i styggeværet, hakket mer i drivstoffutgifter ;P Jeg bruker knapt nok båten, så orker ikke noe så stort, selv om det naturligvis hadde vert fett!
sveigis Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 I og med jeg skal ha meg e61 d nå i nærmeste fremtid,skal jeg og teste en Mercedes e klasse i samme prisklasse. Skal bli morro å se hvor stor forskjell der er. Jeg tenker på en rundt 05 til 06 525 msport,må da finne en Merce rundt samme modell år.
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 driver og med et prosjekt om dagen :stupid: Fikk den så billig da motor var gåen. Angra litt på at e solgte b20 motorn fra e36en, da det hadde vært kult å mata den nedi Heldigvis kan e bruke vanlig rødblokksmotor fra 240 så fant en billig b23 thbrekke reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Du kan bruke fra 240, 740 og 940 hvertfall, 360 kan også brukes. Slike motorer fåes billig overalt. B230FB, eller FD har rundt 130hk som funker veldig bra. Åssen motor er det der AQ???
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Håhå, hakket mer macho det der ja! Og hakket mer arbeid, hakket mer å være urolig for i styggeværet, hakket mer i drivstoffutgifter ;P Jeg bruker knapt nok båten, så orker ikke noe så stort, selv om det naturligvis hadde vert fett! Er endel større båt ja men har vært på båt minst et par ganger i uken de siste 3 årene, hvor jeg faktisk startet i en Draco 20 med 140hk bensinmotor. Det var pengesluk det! til å være en så "liten" båt iallefall. Han som eide den solgte og kjøpte seg ny, med 2 mercruiser 7.4L V8 dieselmotorer, og når muligheten bø seg med en lik båt på finn, så kunne jeg ikke la den slippe noen som ser hvordan båt det er forresten? Første er da gamlebåten hans - Draco 20 Neste er nye båten hans, samme som min, norskprodusert thbrekke og liffi reagerte på dette 2
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 hey der sto en aq140 (b21) som hadde tatt inn vann. som du ser på bildet. fikk meg tak i en b23 fra en 240.(AQ145) en med mekanisk innsprøytning. denne er nå tatt i deler og skal montere nye ringer i stempler samt lager. toppen ligger i diesel og det skal plugges noen hull som ikke skal brukes da jeg skal kjøre med elektronisk tenning med weber gasser. kammen skal flyttes over fra gamlemotorn da denne er ulik. toppen fra b21 motoren er gåen. derfor blir det litt mikk makk. men har troa [-o<
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Er endel større båt ja [emoji14] men har vært på båt minst et par ganger i uken de siste 3 årene, hvor jeg faktisk startet i en Draco 20 med 140hk bensinmotor. Det var pengesluk det! [emoji14] til å være en så "url]Norskprodusert sa du? Har virkelig ikke peiling, men da ble valgmulighetene iallefall litt færre... Scand eller Windy da?Hadde den vert utenlandsk, kunne det ha lignet på en eldre sunseeker av et slag Endret Mai 31, 2015 av Eksos
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Båten er norskprodusert ja, både min og den andre er en av de siste av sin modell faktisk. begge produsert i 1990. etter det ble skroget solgt over grensen til søta bror. Båtene er 38 fot, men opprinnelig kjent som 35 fot. Edit: så editen din, og ja, den likner ganske på en eldre sunseeker men er produsert i Grimstad Endret Mai 31, 2015 av Tzunami liffi reagerte på dette 1
sandersander Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Kan det være Marex? Var egentlig utrolig kul, ser ut som den har tålt tidens tann fint.
Tzunami Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Den har absolutt tålt tidens tann spør du meg, den er vel noe for kantete for å være "helt moderne" men når den tas vare på og ser hel og fin ut så er det en bra skue for øyet Kan gi dere et siste hint, det er kystbevakningen i Sverige som kjøpte skroget, og de bruker det den dag i dag.
Anbefalte innlegg