Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, kommer ikke luft om den ryker.

Hmm, da får jeg vel prøve å bytte det! Noen som har en norsk guide med bilder på dette?
Skrevet

Hmm, da får jeg vel prøve å bytte det! Noen som har en norsk guide med bilder på dette?

Det er da så å si aldri vanskelig engelsk i en DIY? Halvparten av ordene er "remove, screw, nut, wrench" etc. Med kvaliteten på Google Translate i 2016 bør de aller fleste greie å skjønne hva det går i. Det vil statistisk sett alltid være flere guider på engelsk angående alt mulig, så det er bare hoppe ut i det først som sist. Eventuelt kan du se på videoer på Youtube, der ser du hva som faktisk blir gjort.

er fra en kanal som generelt har gode videoer.
Skrevet

Det er da så å si aldri vanskelig engelsk i en DIY? Halvparten av ordene er "remove, screw, nut, wrench" etc. Med kvaliteten på Google Translate i 2016 bør de aller fleste greie å skjønne hva det går i. Det vil statistisk sett alltid være flere guider på engelsk angående alt mulig, så det er bare hoppe ut i det først som sist. Eventuelt kan du se på videoer på Youtube, der ser du hva som faktisk blir gjort. Denne er fra en kanal som generelt har gode videoer.

Haha, grunnen var bare det at jeg fant en veldig god guide her på forumet, men bildene var ikke tilgjengelige. Takk for filmen :)

Skrevet

Er dessverre en del eldre guider fra tiden da imageshack var kult å bruke som har gått bildeløse i etterkant. Heldigvis blir det ofte veid opp av stadig flere videoer som kommer på YT :)

Skrevet

Jepp! Fant en annen video også, for å bytte det velkjente piggsvinet. Her virker det temmelig enkelt å fikse, så jeg blir ikke nødt til å ta i stykker hele dashen. Krysser fingrene for at det bare er FSUen som de kaller det som er problemet :)

Litt irriterende, fikk nettopp en pakke fra Koed med speil og litt diverse, så jeg burde ha kjøpt dette i samme slengen. Siden jeg først bestiller igjen, er det noen som klarer å finne fram til klipsene til mattene? Har de T-låsene en trykker nedi, men det skal være en låsering i tillegg som jeg ikke klarer å finne. Hadde vært kjekt å funnet det hos dem, da Bavaria fort tar 100 kroner for ringer til alle mattene!

Skrevet

Yey, gratulerer! Knallmobil :)

regner med den er bra ;)

aldri samsung igjen ivaffall.

hadde s3 som firmatlf, likte den aldri, vet ikke hvorfor.

ble da byttet ut i z3 når den blå blæt så den ikke ville funke lenger (z3 er derimot vanntett :)  )

senere hadde netcom bra deal på tlf, men kunne ikke velge sony,  så ga note 4 en sjanse, men har et par irriterende ting den og i lengden :P facebook hengr seg relativt ofte, blitt bedre, men henger seg ennå.

så nå solgte jeg den for 2900kr og handler ny z3+ til 4k :) så blir jo "bare" 100kr for ny tlf sånn sett :P

har og inntrykk at at samsung er rask og fin de første mnd, men så blir den treigere og treigere etterhvert som det kommer oppdateringer.

sony virker til å holde seg bedre der :)

Skrevet

Jeg har z5 premium, UTROLIG skuffet over batteriet! Må lades før kvelden kommer så å si hver dag, uten unormalt mye bruk..

Skrevet

Noen som har en ide på feil på s6 2.2? ( ja, ikke bmw fyfy ) men den lader ikke alltid det den skal. Trodde først det var dumpen som slapp opp, men bytta den i går å den fjæra er rimelig stram men lader ikke helt enda. Plutselig er det fult trykk å noenganger så mangler jeg ca 0.5 bar..

Skal bytte turbo etter helge, da impeller er bøyd. Kan det ha noe med ladinga å gjøre??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg har z5 premium, UTROLIG skuffet over batteriet! Må lades før kvelden kommer så å si hver dag, uten unormalt mye bruk..

Jeg har Z5, store lovnader om batteriet men vil ikke si det holder helt mål. Ellers storfornøyd med tlf.

Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...