///FredriK.S Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Får stå tørt og gått i garasjen Blir vel lufta et par ganger vinter tenker jeg Har påkosta den så store summer nå, at jeg vil ikke ofre den i vinter
Shattered Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Noen som har en billig (40-70000 kr) E46 til salgs?
-Roger- Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Det var spørsmål om det i denne tråden for en stund tilbake, men finner det ikke igjen. Men hvilke Tv-serier er å anbefale? Vil helst se en serie som er ferdig slik at jeg slipper å vente en uke på neste episode
Markus E30 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Noen som har en billig (40-70000 kr) E46 til salgs? Er 52 på finn
ehrnst Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Det var spørsmål om det i denne tråden for en stund tilbake, men finner det ikke igjen.Men hvilke Tv-serier er å anbefale? Vil helst se en serie som er ferdig slik at jeg slipper å vente en uke på neste episode The Wire, sons of anarchy, the shield, band of brothers, entourage Burde vel ta litt tid å se igjennom;)
-Roger- Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Det var spørsmål om det i denne tråden for en stund tilbake, men finner det ikke igjen.Men hvilke Tv-serier er å anbefale? Vil helst se en serie som er ferdig slik at jeg slipper å vente en uke på neste episode The Wire, sons of anarchy, the shield, band of brothers, entourage Burde vel ta litt tid å se igjennom;) Siste episode av The Wire såg jeg ferdig for en halvtime siden Sons of Anarchy er vel ikke ferdig? Band of brothers har jeg sett men the shield og entourage skal jeg sjekke opp i! Har du sett de?
ehrnst Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Ikke ferdig, nei. Men er jo 3 sesonger da. Entourage er heller ikke ferdig, men er på sesong 8, som også er siste før det visstnok kommer en film Lenge siden jeg har sett noe på the shield nå, men det er en god serie Andre ikke ferdigeserier å få med seg er vel breaking bad bla:) Oppflgerer til band of brothers (the pacific) har jeg ikke sett, men den skulle jo være bra. Ti episoder vel
Fredrik Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Ikke ferdig, nei. Men er jo 3 sesonger da. Entourage er heller ikke ferdig, men er på sesong 8, som også er siste før det visstnok kommer en filmLenge siden jeg har sett noe på the shield nå, men det er en god serie Andre ikke ferdigeserier å få med seg er vel breaking bad bla:) Oppflgerer til band of brothers (the pacific) har jeg ikke sett, men den skulle jo være bra. Ti episoder vel Band of Brothers (10 episoder) er enormt bra produsert og instruert. Jeg husker at jeg var imponert over filmen "Saving Private Ryan" og Band of Brothers er mer av det samme, men mye, mye bedre. Det jeg spesielt liker med serien er stemningen den klarer å formidle. Det er mye klassisk TV kunst der man tar seg tid til dialogene og stille sekvenser... ikke ulikt eldre britiske serier som f.eks Brideshead Revisited fra 1981. Filmatisk er scenesettingen også utrolig gjennomført med sekvenser som virkelig minner om ekte opptak fra krigen... gjennomførte kulisser samt et litt sløret bilde med matte farger. Stemningen, spesielt fra slagene i Ardennerskogene er dyster. Dette var Hitlertysklands siste krampetrekning på vestfronten og dette kommer meget bra frem. Alt overveiende unge tyske soldater (de eldre var døde), slitne, dårlig utstyrt... for få, men teknisk dyktige i grupper. De allierte fikk uventet hard motstand. Vinter, sne, frostrøyk, ild, kanoner.... enormt gjennomført.... vi mangler bare vibrasjoner og lukt så kan man nesten ta og føle på hvordan det må ha vært. Gjennomført TV kunst...
ehrnst Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Sett the pacific fredrik? Har den liggende men aldri fått sett. Skal jo litt til å toppe forgjengeren:)
SofaKingFresh Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Får stå tørt og gått i garasjen Blir vel lufta et par ganger vinter tenker jeg Har påkosta den så store summer nå, at jeg vil ikke ofre den i vinter Okei Når er det du får lappen da?
Shattered Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Noen som har en billig (40-70000 kr) E46 til salgs? Er 52 på finn Helst i Vestfold... Orker ikke dra til Troms for å hente bil, if you see what I mean..
///FredriK.S Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 2mnd Skal ha glattkjøring i mårra med en Golf : /
Shattered Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Det var spørsmål om det i denne tråden for en stund tilbake, men finner det ikke igjen.Men hvilke Tv-serier er å anbefale? Vil helst se en serie som er ferdig slik at jeg slipper å vente en uke på neste episode The Wire, sons of anarchy, the shield, band of brothers, entourage Burde vel ta litt tid å se igjennom;) Så hele The Shield, minus siste sesong, fra sommerferien i fjor til jul, haha. Så siste sesong nå i sommer, jæææævlig bra serie.
SofaKingFresh Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 2mnd Skal ha glattkjøring i mårra med en Golf : / æsssssj Men, da er det jo bare å glede seg
Markus E30 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Helst i Vestfold... Orker ikke dra til Troms for å hente bil, if you see what I mean.. Bare tipsa om det jeg Gidder ikke sitte å lete for deg
Anbefalte innlegg