Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom schmiedmann i dag, bilen min fusker ved regnvær, han ene sa at siden min er fra 320 til 325 så har dem sikkert ikke kjøpt pakning fra mellom ledningsnett der den går gjennom torpedoveggen for å kobles til hjerna som siter over hanskerommet. Jeg sjekket istad og når jeg åpner hanskerommet kan jeg se gjennom helt til motoren, altså ingen pakning ved torpedoveggen der ledningsnettet går fra hjernen og ut til motorromet, og da mente han det er årsaken til fusk ved regnvær, fordi hans hadde fuska når han ikke hadde på pakning, men sluttet å fuske etter det.

Noen som vil bekrefte/avbekrefte føye til noe?

Skrevet
Hmm... passer e36 bakfanger omhverandre? En kompis har en cab som trenger bakfanger... går det an å kjøpe en fra sedan/coupe?

coupe passer i hvertfall, men er er så og si veldig sikker på at sedan bakfanger passer også.

er vel bare frontfangeren som er annerledes.

Både frontfanger og bakfanger er identiske :)

Noen her som har bilder av en e30 med 15'' felger? :)

Sjekk signaturen min, om E30'n, side 1 :)

Skrevet
Jeg var innom schmiedmann i dag, bilen min fusker ved regnvær, han ene sa at siden min er fra 320 til 325 så har dem sikkert ikke kjøpt pakning fra mellom ledningsnett der den går gjennom torpedoveggen for å kobles til hjerna som siter over hanskerommet. Jeg sjekket istad og når jeg åpner hanskerommet kan jeg se gjennom helt til motoren, altså ingen pakning ved torpedoveggen der ledningsnettet går fra hjernen og ut til motorromet, og da mente han det er årsaken til fusk ved regnvær, fordi hans hadde fuska når han ikke hadde på pakning, men sluttet å fuske etter det.

Noen som vil bekrefte/avbekrefte føye til noe?

Vått der inne da? Merkelig om det skal forrårsake fjusking dersom der ikke er fuktig iallefall... Prøv å stapp noe greier inni for å tette, en fille eller noe..

Skrevet

Så Audi A7 i sted... Fy faen... Glemte BMW F10 i noen minutter ja... Står også nye CLS borti gata her, ser SÅ mye bedre ut enn på bilder. Mye vanvittig pent ute og går nå!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...