Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøv å få testa begge før du handler.

Kanskje det lureste det :)

heller mot ipad fordi jeg har iphone og i grunn er jo ipad en forvokst iphone i mine øyner.

vurderer galaxy tab pga prisen og at det er andoride men er jo en ond sirkel det der om hva man skal velge hehe

Skrevet
Prøv å få testa begge før du handler.

Kanskje det lureste det :)

heller mot ipad fordi jeg har iphone og i grunn er jo ipad en forvokst iphone i mine øyner.

vurderer galaxy tab pga prisen og at det er andoride men er jo en ond sirkel det der om hva man skal velge hehe

Veldig kjekt å handle en app for begge enhetene. Alt blir jo synkronisert i iOS 5 og mer til så i mine øyne ville jeg valgt iPad.

Skrevet
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er glad. (PS. Er klin edru).

Har dere en fin natt også?

Spotta en M3 E46 i kameleonlakk og noe som muligens var 20" chrome felger. Han burde få støt på testikkelpunken. Mange ganger.

Denne?

viewtopic.php?f=11&t=66379&start=450

Mye mulig. Har spotta den før. Men i går så det ut som den hadde chrome felger... Blinga mye...

Skrevet

Synes den var tøff jeg. Det finnes jo mange grå e46 M3 der ute, så moro med noe som skiller seg ut. Dessuten var resten av bilen clean så da gikk det an. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å hatt den fargen om det var min bil, (da heller en vanlig rødfarge) men fortsatt. :)

Edit: Om den har chrome-felger nå, så er jeg IKKE fan av dette.

Skrevet

Det imponerende når bilbyggerfirmaer bruker hundrevis av arbeidstimer og titusenvis av kroner på å "Customisere" en BMW X6, og når jeg ser den på TV, blir jeg stående lenge og tenke, "Hva er det de har gjort med den Golfen? :-k"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...