Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser på "Det glade vanvidd" (dansk) - et reiseprogram om overkill... De er i Dubai. Må legge destinasjonen dit neste år! Virker helt vanvittig...

Apropos "The World"... altså samlingen av oppbyggede småøyer som visuelt forestiller verden... så har eiendomsverdien falt med nesten 60% siden prosjektet begynte i 2003. I 2009 ble prosjektet stanset. Mye kan tyde på at araberne går igjennom deres jappetid og fall nå.

http://images.bimmers.no/files/6vy8y631m6fmupv8kmpz.jpg

Det er vel egentlig ganske naturlig at verdien faller siden øyene synker gradvis ned i havet. :P

http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... e-sea.html

Jeg var 7 uker i Abu Dhabi på kurs i år og det er ingen tvil på at de kommer til å gå på en smell. Et godt eksempel er Yas Marina banen som er projektert av de samme folkene som lagde "Nürodisney" i Nürburg.

Skrevet
Er ikke det iPhone 4GS da?

4GS blir det ikke uansett da den eksisterende heter bare "4"og ikke 4G. Grunnen til at 3GS heter 3GS er at det er en raskere iPhone 3G og S-en står for "speed". iPhone 3G heter 3G for den hadde 3G, men kunne liksågodt hatt navnet "iPhone 2"

Jeg ser frem til den nye modellen uansett hva den kommer til å hete da min 3G begynner å bli gammel. :)

Skrevet

henta vinterbilen på lørdag.. langt inni skogen i Drøbak.. hadde en knallfin tur heim igjen, for det bilen var jo knall god å kjøre :) til gammal audi å være ;)

Skrevet
den var bra altså? :) gleder deg vell lurt til vintern nå tenker jeg meg..

hehe, kan du trygt si! skal litt til å sette seg fast når man kan trykke på en knapp og man får sperre på bakakslingen ;)

Skrevet

deilig det, husker på vintern i fjord, åpen diff VS sveisa, kom seg jo plutselig frem overalt jo, opp til meg der jeg sleit med og kjøre opp med åpen diff, måtte rygge og styre for og komme opp, med sveisa kunne jeg bare kjøre sakte opp.. :) deilig det!

Skrevet

Audi Quattro er ikke vondt på vinteren nei :)

Jeg hadde for noen år siden en 100 TQ, funka godt den, den var siste årsmodell med sperre på begge akslinger, heftige greier :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...