316 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 E30'n har havnet litt på "vent" i år også, men 22. september påbegynnes rustsveising! Regner med at dette kan være ferdig før november, kommer ann på hvor mye annet min kontakt har å gjøre. Gleder meg, endelig!!! Spørs om senkesettet og hjul blir montert før (h)jul også, ellers blir det the first thing til våren sammen med annet stash!
316 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 I will! Veksler mellom å være glad for at jeg ikke solgte den og angre på det. På tide å ta den fatt nå.
Mexos Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Da var jeg tilbake på Børsen. Gøy å ha noe å følge med utover vinteren
Shattered Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Da var langkjøring og forbikjøring overstått, bare glattkjøring og oppkjøring igjen! Var en tur i Sverige i dag
Jordfræsar Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Ting skjer Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen
Fredrik Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen Finnes denne typen... aka Øivind Blunck virkelig idag?...
Robkill Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen Finnes den typen... aka Øivind Blunck idag?... Ser den typen titt og ofte, i flertall!
Jordfræsar Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Moten er på full fart tilbake! Har vel kanskje vært noen år allerede i grunn Synes det er mange i Sverige... men kan hende det er bare meg!
Fredrik Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen Finnes den typen... aka Øivind Blunck idag?... Ser den typen titt og ofte, i flertall! Hehehe... utrolig. Det er ca. 10 år siden jeg så en tilsvarende type her i Danmark. Sliten sixpence (type: Kim Larsen), snekkerbukser, "bløte" tresko, fiskestang og plastikkurv bak på Puck´en til et par-tre-fire-fem-seks bayere.... temmelig dansk slik vi aldri ser det mer idag...
Jordfræsar Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Er noen her i traktene som lever og kler seg etter 50-tallet! De skal ha for at det er rimelig gjennomført stil
-Roger- Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Litt 80 talls musikk og Fatøl i glasset...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Sykkelen er startet, og vi har tatt hver vår prøvetur Fy flate så moro Hadde egentlig gitt opp, og skulle vente til jeg får hente nytt batteri etterpå.. Så jeg tar trøsykkelen og triller meg over hovedveien på tur ned til meg selv, og da hører jeg den går 6V batteri som var gåent, og den trenger spenning for å starte pga coil.. Gammlingen vippet over batteriladeren til 12V med samme han trådde kicken, og da startet den Da gjennstår det bare og pusse opp den Honda CB50`n som står i kjelleren
Robkill Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Tar nok årets siste glass med alkohol ute i kveld på det lokale utestedet! Skal opp tidlig i morgen, så det får holde med det ene
Anbefalte innlegg