Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E30'n har havnet litt på "vent" i år også, men 22. september påbegynnes rustsveising! Regner med at dette kan være ferdig før november, kommer ann på hvor mye annet min kontakt har å gjøre. Gleder meg, endelig!!! Spørs om senkesettet og hjul blir montert før (h)jul også, ellers blir det the first thing til våren sammen med annet stash!

Skrevet

Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen :D

Finnes denne typen... aka Øivind Blunck virkelig idag?... :?

Skrevet

Ser bra ut dette Lie. Ta på deg skinnjakka og putt sneipen i kjæften, gjerne plenty av brylkrem i håret så er du klar for bensinstasjonen :D

Finnes den typen... aka Øivind Blunck idag?... :?

Ser den typen titt og ofte, i flertall!

Skrevet

Finnes den typen... aka Øivind Blunck idag?... :?

Ser den typen titt og ofte, i flertall!

Hehehe... utrolig. Det er ca. 10 år siden jeg så en tilsvarende type her i Danmark. Sliten sixpence (type: Kim Larsen), snekkerbukser, "bløte" tresko, fiskestang og plastikkurv bak på Puck´en til et par-tre-fire-fem-seks bayere.... temmelig dansk slik vi aldri ser det mer idag... :)

Skrevet

Sykkelen er startet, og vi har tatt hver vår prøvetur 8) Fy flate så moro :D Hadde egentlig gitt opp, og skulle vente til jeg får hente nytt batteri etterpå.. Så jeg tar trøsykkelen og triller meg over hovedveien på tur ned til meg selv, og da hører jeg den går 8) 6V batteri som var gåent, og den trenger spenning for å starte pga coil.. Gammlingen vippet over batteriladeren til 12V med samme han trådde kicken, og da startet den 8)

Da gjennstår det bare og pusse opp den Honda CB50`n som står i kjelleren ;)

Skrevet

Tar nok årets siste glass med alkohol ute i kveld på det lokale utestedet! Skal opp tidlig i morgen, så det får holde med det ene :)

188547_146173012114231_115662925165240_291738_5035703_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...